ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خبر خوب

خبر خوب اینکه هوا ابری شده

زمستون تو راهه

و امسالم داره تموم میشه

روزها میگذرن

تو هنوز سرماخوردگی داری؟

آخی بمیرم که انقد اذیتت کردم تمام زندگیت رو مچاله کردم ولی بهت قول میدم درستش کنم

آره بابا

درستش می کنم

می گم دیدی یه وقتایی آدم میگه به یه ورم؟

دلم می خواد بگم خسته شدی؟ به یه ورم

داری پاره میشی ؟ به یه ورم

میگن خیلی خودم رو تنبیه می کنم

اره دقیقا دارم تنبیه ت می کنم ممکنه با اینکار حتی جونت هم بگیرم

یه مطلبی خوندم نوشته بود آنفولانزا و سرماخوردگی هم می تونه موجب مرگ بشه!

ببخشید که اینهمه زحمت الکی برای زندگی کشیدی

ببخشید که نتونستم جواب زحماتت رو بدم

ببخشید که هیچی اونطور که می خواستی پیش نرفت

ببخشید که هر روز که بیدار میشی بازم مریضی

ببخشید که تو که صدات رو دیوار هم نشنیده بود مجبوری کلی داد و بیداد کنی

من آدم بدی بودم

ادم خوبی نبودم برات

تابستونت رو خراب کردم

زندگیت رو خراب کردم

ولی بهت قول میدم بهت قول میدم که درستش کنم تمام این داستان هایی که پیش اومده

تو به من فرصت بده

هوش مصنوعی و رباتیک رشته خیلی سختی بود ولی تو ارشد گرفتی توش

آخی چقد حال خوبی نداری :(

قول درستشتنبیهسرماخوردگی
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید