ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

روزنه هایی برای نجات

ادم یه وقتایی می دونه کارایی که داره می کنه فقط یه روزنه هست برای نجات خودش

درسته فوق لیسانس هوش مصنوعی داری و داری کار می کنی البته کاری که می کنی کما بیش ربطی به اون فوق لیسانس نداره ولی هی بی ربط هم نیست ... اما تو دنبال یه راه نجاتی برای خودت که بتونی دوباره جون بگیری و آزادانه و رها اینور و اونور پر و بال بدی به خودت

یه مشکلی داری خیلی سخت می گیری زندگی رو

صدبار بهت گفتم بابا اینا همش سرگرمیه انقد جدی نگیر داستان رو

خیلی بده ادم 31سالش شده باشه ولی دنیا اونقد براش قشنگ نباشه که بخواد نی نی داشته باشه البته اینکه نمی تونی داشته باشی هم باید حساب کرد

متاسفانه برای قدم به قدم لحظه های زندگیت باید پاره بشی دخترم

حتی برای مادر شدن هم باید بشینی کتابچه اصلاح سبک زندگی بنویسی دختر که اصن هم نمی نویسی

الان کلی کار داری ولی ولی تمام وجودت میخواست بیای اینجا و بنویسی

درس خوندن کار سختیه

اما برای من راحتترین کار دنیاست

25ساله دارم درس می خونم حتی فارغ التحصیل شدم هم داشتم درس میخوندم

از امروز گوشی و اینستاگردی و تلگرام گردی رو کم می کنی و بعد از کار میری خونه ورزش

قند و کربوهیدرات رو کم می کنی و سبزیجات زیادی وارد زندگیت می کنی

بله این حرفایی هست که هر روز به خودت می زنی ولی کو عمل؟!

می خوام نفس بکشم

خیلی وقته نفس نکشیدم

انقد خسته م که می تونم یک هفته تمام بخوابم و از جام بلند نشم حتی برای صرف وعده های غذایی

باید برم سرکارم

کلی کار دارم

کلی فکر تو این ذهن هست

که

دنبال یه روزنه نجات می گرده بیچاره

هر روز دنبال یه راه نجاته


روزنه نجاتسبک زندگیفارغ التحصیلهوش مصنوعیارشد روانشناسی
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید