ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

زن مستقل و قوی

از دیشب کمی احساس کسالت داشتم ترکشهای این پوزیشن شغلی مزخرف تا کی ادامه دارد خدا می داند و خودش!

یکی دو روز بود که به زور از خواب بیدار میشدم و فهمیدم ممکنه به خاطر pms باشه ... در طی روزهای بهشتی اردیبهشت هر روز صبح از خودم می پرسم که آیا برای این حقوق ناچیز لازم است هر روز 7 صبح بیدار بشی و اون ترافیک وحشتناک و کثیف باکری رو تحمل کنی؟

عطسه های پشت هم من نشون میده که بله سرماخوردم باز

چقد عجیبه که از تاریخ 10 آبان 1402 تا حالا در حال تحمل هستم

تحمل شرایطی طاقت فرسا و کذب که هیچ سودی جز هدر دادن وقت و تلاشم نداره

مسیر اشتباه زندگیم در تابستان 1402 غیرقابل انکارترین کاری هست که تا آخر عمرم فراموش نخواهم کرد

چنین ضربه ای از سوی خودم به خودم سبب ایجاد این گناه شد

دنیایی که در آن زندگی می کنیم دنیای هوشمندانه ای است

اشتباه کنی ازت نمی گذره

آن چنان سیلی ای به صورتت می زنه که هرگز فراموش نمی کنی

سیلی ای که امسال خودم به خودم زدم و سیلی ای که در راستای آن اشتباه به من زده شد

سبب شد یکسال از اولین دهه سی سالگی را به بدترین شکل ممکن پشت سر بگذارم

از خداوند می خواهم سلامتی و آرامش را به زندگی م باز گرداند

"آمین"
پوزیشن شغلی
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید