ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

طفل دنیا نیامده بیچاره من

روزها قرار نیست حال ما رو خوب کنن چرا که در دل این روزها آدم هایی هستند که از جنس وجود ما نیستند!!

دخالت های نابجای اطرافیان در زندگی شخصی تو و شریک زندگی ت می تواند با احتمالی بالای 90 درصد آن زندگی را فروپاشی کند..

این در حالی است که شما (من و تو) با یکدیگر خوش و خرم زندگی می کنید و نرم نرمک دخالت اطرافیان سایه ای شیطانی بر زندگی تان می افکند..

داستان من:

چندین و چند اختلال روانی شناخته شده از جمله شخصیت نمایشی ، وسواس فکری، افسردگی جزو اختلالات روانی من هستند...

من عادت دارم به رنجاندن خودم

خواهش می کنم از من نخواهید موجودی را وارد این دنیا کنم...

این دنیا پر از تاریکی و کثافت بوده و هست و خواهد بود

پس چرا باید یک موجود بی گناه رو وارد این دنیا کنم؟

خودم بخوام هم بدنم نمی خواد

با تمام وجودم این داستان رو پس خواهم زد

زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید