ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

یک بغل هندوانه

12سال دبیرستان 4سال لیسانس 3سال ارشد برابر است با 19سال درس خواندن ... بماند از کل دورانی که در حال کار بودم هم در حال درس خواندن بودم ...

می تونم بگم 25سال هست دارم درس می خونم

اینکه تصمیم گرفتم دوباره ارشد بخونم اونم یه رشته خیلی متفاوت می تونه خیلی چالش برانگیز باشه برام

می دونم

می دونم ممکنه چالش برانگیز باشه ممکنه تایم زیادی از زندگیم رو بگیره

ولی من لازمت دارم

همیشه لازمت داشتم که داشته باشمت

احتمالا ارشد روانشناسی خوندن خیلی شیرین باشه برام

واسه کسی که رباتیک خونده مباحث روانشناسی مثل چیز کیک بغل چایی می مونه

من برای این تصمیم خیلی مصمم و خوشحالم

امیدوارم بتونم

از خدا میخوام بتونم

از خدا میخوام بهم سلامتی بده بتونم مسیرم رو به سمت و سویی که باید تغییر بدم

ارشدکارشناسی ارشد
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید