ویرگول
ورودثبت نام
نازیلا ایمنی
نازیلا ایمنی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

مشاور زیست کنکور یعنی چی؟

مشاور زیست کنکور یعنی چی
مشاور زیست کنکور یعنی چی


خب رفقا! بریم سراغ یک بحث جذاب و دوست داشتنی! مشاور زیست یعنی چی؟ ببینید ما در حیطه کنکور یک بحث مشاور و مشاوره دادن را داریم و یک بحث معلم بودن و تدریس کردن را داریم؛ من بعنوان حیطه تخصصی خودم، زیست شناسی را مثال می زنم. یک مشاور کنکور درباره روش مطالعه زیست، دقیق ترین بودجه کنکور برای زیست شناسی، زمان پاسخگوئی به هر یک سوالات زیست و... را به دانش آموز آموزش می دهد. اما این وسط به بحث تدریس زیست شناسی نمی پردازد و شاید از مباحث تخصصی زیست شناسی خبر نداشته باشد. ممکن است نحوه ترکیبی خواندن حرفه ای و اصولی را نتواند به شما آموزش دهد.

از طرف دیگر یک معلم زیست، صرفا برای دانش آموز تدریس می کند و ممکن است درباره بودجه بندی زیست، نحوه تست زنی زیست کنکور، اهمیت زیست کنکور و روش های پیشرفته و تکنیکال مطالعه زیست کنکور صحبت نکند و صرفا و فقط تدریس کند!

اما...

مشاور زیست کنکور یعنی چی؟

ممکن است مشاوران زیست کنکور زیادی وجود داشته باشد که نقش کمرنگ تری نزد دانش آموز ایفا کنند اما من بعنوان یک مشاور زیست کاری که انجام می دهم این است:

من بعنوان یک مشاور زیست کنکور کاری می کنم که دانش آموز من در زمینه زیست شناسی بی نیاز از هر چیزی باشد! حالا من چیکار می کنم؟

اول از همه تدریس من به شاگردانم است. یعنی دانش آموزانم بابت تدریس زیست شناسی و اینکه خوب و مفهومی می توانند زیست شناسی را یاد بگیرند خیالشان راحت است؛ از طرف دیگر من روش مطالعه زیست شناسی را بطور تکنیکال به بچه هام یاد میدم! روشی جدید که هنوز معلمی به آن اشاره نکرده است!

برای دریافت مشاوره زیست کنکور از من: 09044686613 نازیلا ایمنی

دیگه اینطور نیست که شما روش مطالعه زیست را از زبان کسانی بشنوید که اصلا در حیطه زیست شناسی فعالیتی نکرده اند و از زیر و بم زیست خبر ندارند!

شما می توانید روش مطالعه اصولی زیست کنکور را از زبان کسی یاد بگیرید که حیطه تخصصی اش زیست شناسی است و می تواند بهترین کمک را به شما بکند!

در مراحل بعد من بعنوان یک مشاور زیست کنکور، نحوه تست زنی یاد می دهم؛ مراحل تست زنی زیست که هر کدام از مراحل اهمیت زیادی دارد و اگر بخوانید هر یک از مراحل را انجام ندهید یادگیری شما ناقص خواهد بود!

و خیلی خدمات دیگر که شاید در این مقاله نمی گنجد!

اگر دوست داری یک معلم زیست هم واست به بهترین نحو تدریس کنه و هم نکات مشاوره ای زیست شناسی را بهت یاد بده این فرصت رو از دست نده!

09044686613 نازیلا ایمنی مشاور زیست کنکور (مدرس زیست کنکور)

آموزش زیست کنکور:


آموزش زیست کنکور
آموزش زیست کنکور


خب برویم سراغ بحث آموزش زیست کنکور. دوستان بحث آموزش زیست کنکور خیلی تخصصی است. و من بعنوان یک استاد زیست به شما توصیه می کنم که در زمینه زیست شناسی حتما یک کلاس کنکوری بروید یا اینکه یک معلم زیست خوب یا همان یک استاد زیست کنکور خوب داشته باشید. شاید فکر کنید که جنبه تبلیغاتی دارد؛ نه! حتی دوست داشتید از دبیران دیگر استفاده کنید اما برای زیست شناسی سعی کنید حتما یک تدریس جامع و کنکوری از یک استاد حرفه ای دریافت کنید.

بعنوان یک استاد زیست می توانم در کنار شما باشم: 09044686613 نازیلا ایمنی

قوی ترین کتاب زیست کنکور:


قوی ترین کتاب زیست کنکور
قوی ترین کتاب زیست کنکور


سوال خیلی از دوستان این است که قوی ترین کتاب زیست کنکور چیست؟ قبل تر از اینکه لیست قوی ترین کتاب زیست کنکور را خدمتتان ارائه دهم دوست دارم یک نکته ای را بعنوان مشاور زیست کنکور بگویم:

دوستان 70 الی 80 درصد محتوای کتاب های کمک آموزشی مشابه است! پس بنابراین خیلی نگران نباشید که کدام کتاب کمک آموزشی بهتر است!

در وهله بعد باید بگویم که تفاوت کتاب های کمک آموزشی در سطح درسی ( بعضی کتاب ها سطح پایین یا بالا دارند ) و اهداف مختلف (جامع ، پایه و...) است.

حال به معرفی بهترین منابع زیست کنکور 1402 می پردازم:

  • زیست پایه به پایه خیلی سبز (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست پایه به پایه نشر الگو (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست پایه به پایه میکرو گاج (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست های پایه به پایه مهر و ماه (دهم، یازدهم، دوازدهم)
  • زیست IQ گاج
  • زیست جامع خیلی سبز (پینوکیو)
  • زیست جامع میکرو طبقه بندی گاج
  • زیست گیاهی خیلی سبز
  • کتاب متن و مکث میکروطلایی گاج
  • درسنامه های زیست کامل میکرو طلایی گلاج



بودجه بندی زیست کنکور:


بودجه بندی زیست کنکور
بودجه بندی زیست کنکور


خب در انتهای بحث مشاور زیست کنکور، برویم سراغ معرفی بودجه بندی زیست کنکور!

در ادامه بودجه بندی زیست کنکور را برای 3 پایه دهم، یازدهم و دوازدهم معرفی می کنم:

دهم:

  • فصل 1: 0 سوال
  • فصل 2: 3 تا 4 سوال
  • فصل 3: 1 تا 2 سوال
  • فصل 4: 3 تا 5 سوال
  • فصل 5: 2 تا 3 سوال
  • فصل 6: 3 سوال
  • فصل 7: 2 سوال

یازدهم:

  • فصل 1: 3 سوال
  • فصل 2: 2 تا 3 سوال
  • فصل 3: 2 تا 3 سوال
  • فصل 4: 1 سوال یا ترکیبی
  • فصل 5: 2 تا 3 سوال
  • فصل 6: 1 سوال
  • فصل 7: 2 تا 3 سوال
  • فصل 8: 2 سوال
  • فصل 9: 1 سوال

دوازدهم:

  • فصل 1: 2 تا 3  سوال
  • فصل 2: 1 تا 3 سوال
  • فصل 3: 3 تا 4  سوال
  • فصل 4: 3 تا 4 سوال
  • فصل 5: 1 تا 3 سوال
  • فصل 6: 1 تا 2 سوال
  • فصل 7: 1 سوال
  • فصل 8: 2 سوال

برای دریافت مشاوره زیست کنکور مستقیما از نازیلا ایمنی: 09044686613
نازیلا ایمنی:

مشاور زیست کنکور + مدرس زیست کنکور+ مدرس پکیج جامع ژنتیک کنکور+ نویسنده مقالات کنکوری انگیزشی وبسایت رسمی vahidimeni.ir

زیست کنکورمشاور زیستمشاور زیست کنکورتدریس زیست کنکورزیست شناسی
استاد زیست کنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید