ویرگول
ورودثبت نام
نازیلا ایمنی
نازیلا ایمنی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

پکیج ژنتیک رایگان

پکیج-ژنتیک-رایگان
پکیج-ژنتیک-رایگان



ژنتیک کنکور چند درصد است؟


ژنتیک-کنکور-چند-درصد-است
ژنتیک-کنکور-چند-درصد-است


خب دوستان خوبم! بعنوان معلم زیست لازم می دونم بیشتر درباره اهمیت ژنتیک صحبت کنم. اجازه بدین یکم درباره اینکه ژنتیک کنکور چند درصد است و اینکه بودجه بندی و تعداد سوالات طرح شده از فصول ژنتیک به چه منوال است رو بهتون بگویم:

  • فصل 6 زیست یازدهم: 1 سوال (2%)
  • فصل 1 زیست دوازدهم: 3 سوال (6%)
  • فصل 3 زیست دوازدهم: 5 سوال (10%)
  • فصل 4 زیست دوازدهم: 2 سوال (4%)
  • فصل 7 زیست دوازدهم: 1 سوال (2%)

جمعا می شود 12 سوال یعنی 24% سوالات زیست کنکور!

فکر می کنم همین که در کنکور سراسری سال 1400 تنها 12 سوال از بخش ژنتیک کنکور مطرح شده بود کافی است که دانش آموز به اهمیت ژنتیک کنکور پی ببرد.(برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)ی دوستان به اشتباه تصور نکنید که این موضوع تنها درباره کنکور 1400 صدق می کند هرگز! هرساله این بودجه بندی و تعداد سوالات تقریبی ژنتیک کنکور است که شاید یکی دو تا سوال بالا پایین باشد اما این محدوده سوالات ثابت است و چه بسا که یک سال بیشتر هم باشد!

بنابراین متوجه شدیم که ژنتیک کنکور چند درصد است و با توجه به آن به اهمیت ژنتیک کنکور پی بردیم!(برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

زیست ژنتیک کنکور:

زیست- ژنتیک-کنکور
زیست- ژنتیک-کنکور


خب رفقا! قبل از اینکه درباره زیست ژنتیک کنکور صحبت کنم درباره زیست کنکور توضیح می دهم و در نهایت سراغ زیست ژنتیک کنکور می رویم.

زیست کنکور همونطور که می دونین یه درس خیلی مهمیه یعنی مسیر قبولی رشته های تاپ تجربی شامل پزشکی، دندون پزشکی و داروسازی و... از درس زیست شناسی و عملکرد بالای اون می گذره. (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

یعنی اگر شما می خواین پزشکی یا هر رشته تاپ دیگری قبول بشید حتما باید زیست تون رو عالی بلد باشید و درصد بالایی در زیست کنکور بزنید. اما یه نکته می خوام بگم و اونم اینه که زیست شناسی درس آسونی نیست نه مطالبش و نه مطالعه و تحلیل و تست زنیش! فکر می کنم این حرف دل همه بچه های تجربی هست!

بچه ها ببینید زیست کلا درس سختیه هرکی گفت آسونه بدونین دروغ گفته! اما به این معنا نیست که پس بی خیال نمیشه ول کنم! اتفاقا باید بیشتر از همیشه و بهتر از همیشه روش وقت بگذاری و مطالعه کنی. (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

حالا در راستای زیست کنکور می خوام روی زیست ژنتیک کنکور تاکید خاصی بکنم. میشه گفت اینم حرف دل دوم بچه های تجربی هست که انگار کل زیست کنکور یک طرف و ژنتیک زیست کنکور طرف دیگر!

ژنتیک بخش خیلی سنگین و سخت زیست هست چون کلی مسائل تحلیلی داره که دانش آموز باید تحلیلش کنه و با استدلالش به جواب درست برسه! همچنین پر از مسائل حل کردنیه که دانش آموز باید حلشون کنه تا به جواب درست برسه و خب دانش آموزان زیادی وجود داره که در بخش ژنتیک زیست کنکور مشکل دارن! با من همراه باش تا بحث رو ادامه بدیم. (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

آموزش ژنتیک کنکور:


آموزش-ژنتیک-کنکور
آموزش-ژنتیک-کنکور


خب دوستان عزیزم! رسیدیم به بخش آموزش ژنتیک کنکور. این موضوع در راستای بحث قسمت بالاست اجازه بدید که بحث رو پیش ببریم.

متوجه شدیم که ژنتیک کنکور بخش چالش برانگیزی برای بچه های تجربی هست. حتی اینطوری بهت بگم که داریم رتبه های برتری که در ژنتیک کنکور مشکل داشتند و دارند! یعنی اگر بتونی ژنتیک تو خوب پیش ببری تو کنکور ترکوندی! تا اینجا متوجه شدیم که بچه ها نیاز دارن که یک آموزش ژنتیک کنکور خوب دریافت بکنن تا اولا مشکل شون در ژنتیک کنکور حل بشه و تو کنکورشون درصد فوق العاده در زیست کسب کنند. (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

بعنوان یک معلم زیست که دانش آموزان زیادی رو می بینم که در ژنتیک کنکور مشکل دارن به خاطر همین یک پکیج ژنتیک جامع تهیه کردم که توش خط به خط کتاب درسی رو آوردم کل مفاهیم ژنتیک به زبان ساده گفتم و کلی نکته تحلیلی و خفن که دانش آموز نیاز داره برای قبولی پزشکی بلد باشه و تازه کلی هم نکته ترکیبی داره! علاوه بر نکات خارق العاده در پکیج ژنتیک که تهیه کردم تمام تست های کنکور سراسری مربوط به ژنتیک رو آوردم که دانش آموزم یاد بگیره و همچنین تست های تالیفی نکته دار که شاگردم بلدشون باشه! (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

پس این خبر خوب اول که این پکیج ژنتیک بعنوان یک آموزش ژنتیک تمام چیزایی که لازمه داشته باشه رو داره!

اما خبر خوب دوم فوق العاده هست که تصمیم گرفتم این پکیج رو رایگان تقدیم بچه های تجربی بکنم تا مشکل شون در ژنتیک یک بار برای همیشه حل بشه و دیگه انقدر نگرانش نباشن و انقدر در آزمون ها از درصد پایین شون در ژنتیک سرخورده نشن! (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

یک بار برای همیشه ژنتیک کنکور رو در 15 ساعت ببند. کافیه به شماره 09044686613 پیام بدی که پکیج ژنتیک کنکور رو بصورت هدیه از طرف من دریافت کنی.

من نازیلا ایمنی هستم معلم زیست کنکور که میتونم بهت کمک کنم و مشکلت رو حل کنی. من پولی بابت پکیج دریافت نمی کنم و تنها هدفم اینه که مشکل بچه های تجربی حل بشه! (برای دریافت پکیج ژنتیک رایگان: 09044686613 پیام بده)

پکیج ژنتیک رایگانپکیج رایگان ژنتیکژنتیک نظام جدیدزیست ژنتیک کنکوراهمیت ژنتیک کنکور
استاد زیست کنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید