ویرگول
ورودثبت نام
دلی
دلی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

هنر♡:)

سلااام. اومدم از علاقه جدیدی که تو خودم حس میکنم بگم!

خوب. قشنگ به یادمه. که از کودکیم علاقه زیادی به پزشکی داشتم! شایداین علاقه از اون جهت بود یا بخاطر موقیعتش یا بخاطر درامد بالایی که داره.

ولی هیچ وقت نه به دنبال علاقه ام رفتم و ن خودمو. دست به تیغ جراحی و عمل و بیمار روتخت خوابیده و خون و.. تصور کردم.

ولی بچه درس خون بودم. تا اینکه انتخاب رشته شد و من بنا به دلایلی رفتم انسانی??

بااینکه حفظیاتم قوی نبود. و پایه درس انسانی که ادبیات بود افتضاح بودم:((

بیشتر تو حساب کتاب خوب بودم ولی بخاطر موقیعت شغلی که تو اینده ممکن بود درانتظارم باشه نرفتم

هم تجربی هم ریاضی فیزک رو بیخیال شدم. و. تمرکزم رو دانشگاه فرهنگیان بود


ولی اونم نشد:)

و ترجیح دادم یه همسر خوبی برای همسرم باشم

و تو اینده یه مامان خوب. برا بچه ها

ولی این روزا علایق من به هنر عجیب زیاد شده

یجوراییی حس میکنم هنرمندا کسانی هستن که

نقاشی میکنند

مینویسند

کتاب میخوانند

مینوازند

موسیقی

گوش میدهند

میخوانند


زندگی رو بهتر درک میکنند تصورشون از زندگی بنظرم قشنگه یا اصلا. زندگی شون رنگی رنگیه ذهنشون ازاد و ازادهه:))

خلاصه اینکه میخام. برم. دنبال هنر

نه بخاطر موقیعتش نه بخاطر درامد و پولش

بخاطر عشقی که که تازه تو وجودم رخنه کرده

:))))))








لیلی تو؛ مجنون من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید