ویرگول
ورودثبت نام
محمد امین تشرفی
محمد امین تشرفی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه ی من از گجت های هوشمند

سلام ، همین اول کار آرزو دارم زودتر از شر این ویروس راحت شیم و بتونیم هرچی زودتر به روال عادی برگردیم.

خب، تو این مدت از گجت های هوشمند زیادی استفاده کردم و میخوام نظرمو باتون در اشتراک بزارم.

اگر دوست دارید که جزو کسانی باشید که بعد از این اوضاع خیلی از وضعیت سلامتیتون دور نشده باشید باید بگم که حتما ورزش رو پیگیری کنید ، حتی کمی در روز چرا که کمش هم به شدت مفیده!!!

توی این مسیر از گوشی هوشمند سامسونگ A51 و به ویژه برنامه ی Samsung health کمک گرفتم و واقعا از این همه اپشن و امکانات شگفت زدم کرد. یکی از چیز هایی که واقعا اون رو از سایر گجت های مشابه متفاوت میکرد تعداد واقعا بالای حرکات تخصصی برای هر ورزش جدا گونه بود که توی گجت مشابه ۱۱ حرکت رو ساپورت میکرد ولی سامسونگ ۹۵ حرکت ورزشی متفاوت رو میتونست به طور تخصصی ثبت و ضبط کنه.

یکی دیگه از مزایای فوق العاده ی این برنامه این بود که میتونستید مواد غذایی که در طول روز مصرف میکردید رو به برنامه بگید تا برنامه به طور خودکار سلامت تغذیه ی شما رو بررسی کنه.

فقط یه پیشنهادی که به سامسونگ میکنم اینه که در منوی سرچ غذای پیشفرض این برنامه ، غذا ها به صورت فارسی سیو نیستند و این برای مثال مادرم رو که زبانش خیلی خوب نیست به مشکل مینداخت، پیشنهاد میکنم حتما اونم اضافه کنید.

البته من سعی کردم توی این متنم برنامه ی Samsung health رو تحت بررسی قرار بدم و الا واقعا از خود گوشی A51 به شدت راضیم و پر از قابلیت های شگفت انگیزه و واقعا خوشحالم که تو عصری زندگی میکنم که میتونم با این جور وسایل زندگی کنم.

و از همه ی این ها که بگذرید تجربه ای کاملا متفاوت رو میتونید با ساعت های هوشمند سامسونگ نیز تجربه کنید که کار باهاشون واقعا عالی ، لذت بخش و رضایت بخش و در امر سلامتی هم میتونه به شدت کمک حال و یار شما باشه و شما رو مثل یک دوست پر انرژی همیشه توی ورزش یاری کنه.

به طور کلی گوشی A51 گوشی خیلی خوبی بود و از قابلیت هایی که در اپدیت هاش منتشر میشد واقعا هیجان زده میشدم.

مثلا چند وقت پیش حالتی اضافه شده بود که اگر زمانی گوشی شما گم شده بود میتونید مکان اون رو حتی زمانی که افلاین هم شده باشید پیگیری کنید و این نوید بخش یک اتفاق خیلی خوب بود و من خیلی از این بابت خوشحال شدم و خیالم راحت تر از قبل شد.

دوستان دقت کنید که گوشی های سامسونگ پر از ویژگی های خوب و منحصر به فرد داره و شما خودتون باید در جای جای گوشی واکاوی کنید و بگیردید و پیداشون کنید و ازشون استفاده کنید.

پیشنهاد دیگه ای هم که داشتم درباره ی دیتیار صوتی سامسونگ یعنی بیکسبی بود که امیدوارم در اینده ای نه چندان دور از زبان فارسی هم در اون استفاده بشه . مردم شریف و اصیل و با تمدن ایران واقعا حقشون این هست که از اینجور امکانات و نظیر اون ها بهره مند بشن.

در کل رابط کاربری خیلی خوبی توی گوشی به چشم میخوره و کاملا راضی کنندست و باز هم ابراز خوسحالی میکنم که توی عصری زندگی میکنم که میتونم از این جور وسایل استفاده کنم.

گلکسی بادز لایو سامسونگ هم به شدت تعریفشو شنیدم و علاقه مندم به داشتنش ولی هنوز متاسفانه نشده ، در هر صورت اون چیزی که از مشخصات این هدفون پیداست اون هم میتونه در هنگام ورزش به کارتون بیاد و با موزیک حالتونو بهتر کنه.

مرسی از سامسونگ و شمایی که وقت گذاشتید.❤❤

#روایتگرباش

روایتگرباشsamsung galaxy a51samsung health
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید