ویرگول
ورودثبت نام
سارا ناصری
سارا ناصری
خواندن ۲ دقیقه·۱۱ روز پیش

پله به پله بهم انگیزه ‌و هدف بخشید

خیلی هزینه کلاس های مختلف برای زبان داده بودم چه حضوری چه مجازی ولی همیشه کمی از کلاس که میگذشت دیگه دوست نداشتمادامه بدم بیخیال میشدم و دنبال کلاس بعدی میرفتم میگفتم شاید روش این کلاس برای یادگیری بهتر باشه ولی واقعا اصلا تاثیرینداشت دوباره به حالت تکرار مداوم همین اتفاق بارها رخ میداد نمی دونستم چرا نمی تونم برنامه ریزی کنم چرا هدفمند دنبالش نمی کنمچرا هی وقفه بین درس ها زیاد می‌شد تا جایی که دیگه سرکلاس هم نمی رفتم چون فایده نداشت آنقدر فاصله بین کلاس ایجاد می‌شدکه چیزی یادم نمیماند که بخوام سر کلاس صحبتی کنم بقیه کار ها هم با وقفه و بی انگیزه انجام میدادم تا این که به طور اتفاقی چشممبه پیچ پله به پله در اینستا افتاد خیلی جالب بود درواقع یک استارتاپ با هدف این که فقط بانوان گردهم جمع شوند استعداد خودشونپیداکنند ودر نهایت با یادگیری یک یا چند تخصص وارد عرصه اقتصاد شوند در این استارتاپ مهارت های جالب و بسیار کاربردی باهزینه های مقرون به صرفه و پرداخت همراه اقساط

هدف آن ها بر این است که به بهترین شکل آموزش بدهند و با کمترین هزینه تا هیچ یک از دختران با استعداد از این آموزش ها عقبنماند و بتوانند به درآمد خوبی دست پیداکنند .من تجربه اولین کلاس با عنوان دیجیتال مارکتینگ با تدریس استاد بزرگوار خانم مجیدیدارم در حال حاضر و اتحاد و ارتباط خوبی که در کلاس با بقیه دوستان شکل میگرفت و ایجاد گروه های ۵ نفره برای اجرای پروژه وحتی نوشتن مقاله تاکید به ورزش و خواندن کتاب نظم دادن به کارها وقفه ننداختن تمرکز بالا داشتن اصلا احساسی که در من به وجودآمد در این کلاس حس سرزندگی ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس ، دوری از کمال گرایی ایجاد ذهن آزاد فکر های خلاقانه در واقع دیدجدیدی را در من به وجود آورد و همچنین باعث شد هدفمند به دنبال انجام کار های روزانه باشم و زمان خودم از بین نبرم و جالب ترینکار این بود با دوستان موفق زیادی آشنا شدم و این آشنایی باعث ایجاد گروه های مختلف برای انجام کارهایی مثل خواندن زبان انجامپروژه واقعا برای من خیلی جذابیت داشت

پله به پله به من انگیزه و هدفمند کردن زندگی را آموزش داد

حالا شما از تجربه های شرکت در دوره های مختلف پله به پله صحبت کنید

دیجیتال مارکتینگ پله به پلهپله به پلهاستارتاپکسب مهارت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید