ویرگول
ورودثبت نام
علی شکوهمند
علی شکوهمند
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

طاها ویکتور (رپر)

طاها ویکتور «رپر ایرانی» متولد ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ است و در زمینه رپ و هیپ هاپ فعالیت می کند که فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرد.

طاها ویکتور
طاها ویکتور
اطلاعات هنرمند
نام و نام هنری: طاها ویکتور
تاریخ تولد: ۱۹ خرداد ۱۳۸۸
سال های فعالیت: ۱۴۰۰_اکنون
ناشر(ان): ایموجی موزیک




ساخت رپ نسل پنج توسط طاها ویکتور

طاها ویکتور در سال های گذشته توانست رپ نسل پنج را به وجود بیاره و توانسته تا الان استعداد های زیادی را به نسل پنج معرفی کنه. و جزو بهترین رپر نسل پنج شناخته شده است.

آشنایی طاها ویکتور با رپ و هیپ هاپ

من از ۹ سالگی شروع کردم به نوشتن شعر . ولی شعرای چرت و پرت می‌نوشتم ؛ ولی هروز خیلی ناامید میشدم تا این که ۱۲ سالم شد شروع کردم به شعر هایی که توش پره فحش هست ، بعد که شد ۱۳ / ۱۴ سالم سعی کردم که بهتر بشم..رفتم تو یوتیوب زدم آموزش ساخت بیت رپ و هیپ هاپ و اولد اسکول و رپ فلسفی و نیو اسکول و دریل و ترپ... تا کمی یاد گرفتم....بعد یه راهی پیدا کردم که بتونم به سادگی قافیه بسازم..بعد از اون همه سختی و کنایه های بعضیا با مسخره کردن خیلیا.....تونستم یاد بگیرم.

هیپ هاپطاها ویکتور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید