ویرگول
ورودثبت نام
بنام بینامی..
بنام بینامی..
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شاید بهتر بود اگر..

گذشته هر چقدر هم گذشته باشه باز هم در مقابل توست
چه در حال، چه در آینده، در لحظه به لحظه زندگی در حال یاداوری گذشتت هستی
شاید قشنگ نباشه اگر من هم داستانم رو مثل بقیه حرفای انگیزشی شروع کنم که گذشته گذشت و حال رو دریاب.
اگر نود و نه نفر با این موضوع خودشون رو قانع میکنند با افتخار پامیشم و دست مخالفت به همه میزنم از اینکه نه! گذشته رو بیخیال نشو
گذشته باعث شد که تو راجع به من همچین حسی داشته باشی
از من یه دختر عالی بسازی از من ارزش بگیری و الان در تکاپوی این باشی که به من ضربه نزنی
شاید بهتر بود با تو که هستم لحظه ای به گذشتم نگاه نکنم و راحت دستاتو بگیرم بهت بگم که با وجود کاستی هات دوست دارم کنارم باشی و لمسم کنی
در عین حال از نبودنت هم ناراحت نمیشم و زندگیم قرار نیست دچار مشکل بشه
اما اگر لحظه ای قرار بود با تو به گذشتم فکر نکنم حرفایی میزدم که هیچ وقت نتونی یک لحظه هم بدون من زندگی کنی
اگر سعی بر این داشتی به من ضربه نزنی، من هم همین بودم و میدونستم موندنم کنارت هیچ وقت دائمی نخواهد شد و مانند تو در دل خودم از تو دل کندم❤️




1401/11/11

?..??ℯℯ ?ℴ??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید