ویرگول
ورودثبت نام
A?..
A?..
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

نمیدونی چه حسی تو قلبم فرو رفته :)...

بهش اجازه دادم وارد خاک قلبم بشه...
ولی اون ... اون فقط پاشو گذاشت روش و ازش رد شد
وارد قاب چشماش شدم
ولی اون فقط نگام کرد
بهش اجازه دادم بدنمو لمس کنه
ولی اون فقط سو استفاده کرد
بهش اجازه دادم ناراحته سرشو بزاره رو شونه هام
ولی اون فقط ترجیح داد با برقیه حرف بزنه

اجازه دادم هرموقعه قلبش زخم شد عملش کنم
ولی اون خودش نخواست
بهش گفتم بزار خوبت کنم، ارومت کنم ولی گوش نداد
گفتم بهش باید بیشتر حواست به خودت باشع
ولی گوش نکرد
اجازه دادم مال من باشه
ولی خودش به خودش اجازه نداد که باشه
بهش اجازه دادم ماه شب و روزم باشه
ولی از سیاره ی زمینم زیادی دور بود
و گفتی نورم بهت نمیرسه ، زیادی دوری، مشکل توعه!
بهش گفتم اسمت رو قلبم هک شده
ولی توجه نکرد
بهش گفتم دور شی ازم ، نگرانت میشم
ولی رفتی و منو فراموش کردی
گفتم شونه هام براتو
گفتم نکنه سرتو بزاری و شونه هام و خوابت نبره؟
گفتم این دستا براتو
تا هرموقعه سردت شد بگیرشون
ولی ترجیح دادی دست یکی دیگه رو بگیری
بهت وقتمو دادم
و تو فقط حدرش کردی
بهت روزو شبم رو دادم
ولی تو از با من بودن ترسیدی
با خودم گفتم تو چشمات چی داره که محوشون میشم؟

ولی فهمیدم فقط توشون دروغ بود و استرس از اینکه نفهمم
وقتی با هرکی جز من میخندیدی
احساس بدی میگرفتم
سرتو شوخی نداشتم
ولی من براتو فقط شوخی بودم

بهت گفتم رازمو به هیچکس نشون نده( قشنگی هاش=))
ولی برات مهم نبود
بهت گفتم بادبادکت میشم
تو باهام تو هوای خوب بازی کنی
بهت گفتم یسری متضاد ها باهم خوبن

مثل رنگ سیاه سفید
مثلا پیانو=)
ولی قلب من بعد از سیاه شدن تو قشنگ نشد!
بهت گفتم این قلب برا توعه
فقط تو حالمو میکنی خوب
بهت گفتم اروم میشم وقتی میبینمت
من بهش قلبم رو دادم
ولی اون گمش کرد
جایی که نمیتونم پیداش کنم
و برای پیدا کردنش به یکی نیاز داره
که تموم اون راه هارو رفته باشه
و اون نفر فقط خودشه=)).

کردبهش اجازهقلبم
I DONT CARE
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید