ویرگول
ورودثبت نام
ن د ا ز ر ن د ی
ن د ا ز ر ن د ی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

عاشقتم ژاپن

در یادداشت‌تان اشاره کنید که این پست را برای چالش کتابخوانی طاقچه نوشته‌اید.

#چالش-کتابخوانی-طاقچه

هرجا که از ژاپن مینویسند، من دلم برای اونجا پر میکشه ?⛩️??

کشور آفتاب تابان، نیهون، ژاپن، در این ماه چالش اپلیکیشن طاقچه است.

کتاب
کتاب


در چالش کتابخوانی بهمن‌ماه چه کتاب‌هایی باید بخوانیم؟

موضوع چالش کتابخوانی طاقچه برای بهمن‌ماه
«کتابی که تو را با ادبیات ژاپن یا فرهنگش آشنا می‌کند» است.

می‌توانید یکی از کتاب‌های زیر را انتخاب کنید:

همچنین اگر خودتان کتابی با موضوع تعیین‌شده سراغ داشتید، می‌توانید همان را بخوانید. اما دقت داشته باشید که لازم است کتاب حتماً در سایت طاقچه موجود باشد.



از ژاپن گفتن و تحسین این کشور برای این ملت ستودنی است:

تحسین فرهنگ ژاپنی موجب خواهد گردید تا به ژاپن به سان یک کشور، احترام گذاشته شود. شینتارو ایشیهارا
#چالش-کتابخوانی-طاقچه
#چالش-کتابخوانی-طاقچه


تکه هایی از کتاب &quotسادگی و سکوت در هنر ژاپن&quot اثر خودم &quotندا زرندی&quot #چالش-کتابخوانی-طاقچه

ایکیگایی کتابی است که من خواندمش

کتاب ایکیگای روشی برای داشتن زندگی سالم از نگاه مردم ژاپن
کتاب ایکیگای روشی برای داشتن زندگی سالم از نگاه مردم ژاپن

#چالش-کتابخوانی-طاقچه

بخشی از کتاب ایکیگای از نظر خودم:
تمارین تای چی برای من مفید بود و کاربردی.
اما تعاریفی که ازش میگفتن که عالیه با توجه به آگاهی اکنونم برایم خیلی کتاب ووای و هورایی نبود... #چالش-کتابخوانی-طاقچه


وابی سابی در کتاب خودم در ابتدای فصول اول به تشریح توضیح دادم و فلسفه آن را نوشتم. #چالش-کتابخوانی-طاقچه


اگر بخواهید هدف در زندگی تان بنویسید نوشتن هدف به فرمول ایکیگایی میتواند مفید و درست #چالش-کتابخوانی-طاقچه
https://virgool.io/p/i6gnojccozcq/edit#%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B7%D8%A7%D9%82%DA%86%D9%87



من ژاپن را دوست دارم...
در خاتمه با تمام کمبودها و عدم منابع فارسی و هم‌چنین استفاده از کتاب‌های لاتین و ترجمه آن‌ها، اینجانب از روند تألیف این کتاب راضی هستم و دانسته‌های فراوان از این راه به دست آورده‌ام.
«ژاپن غولی با پاشنه آهنین» برای من قابل احترام، ارزشمند و دلنشین‌تر از گذشته به نظر می‌آید. ندا زرندی 1401
ژاپن غولی با پاشنه آهنین
ژاپن غولی با پاشنه آهنین


#چالش-کتابخوانی-طاقچه


ژاپنندازرندیسادگی و سکوت در هنر ژاپنچالش کتابخوانی طاقچهکتاب
من مینویسم نیز برای شما کتاب، مقاله، تولیدمحتوا و...کتابم "سادگی و سکوت در هنر ژاپن" من طراحی لباس و پارچه و باتیک میکنم من آموزش میدهم من یادگرفتن و سفر و خرید را دوست میدارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید