ویرگول
ورودثبت نام
❤️همه چیز❤️
❤️همه چیز❤️
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

آیا تو اتفاق شما هم اینجورین؟...

مامانم داره از ترشی هایی که بابام درست کرده تعریف میکنه بابام:هوم؟.مامان:میگم خیلی خوشمزن.بابام:آره میبینی چقد خوشمزن؟😐یعنی مغروریتش منو کشته😂

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

همه شام جمع شدن.یه لحظه تلفن زنگ میخوره...یه نفر برمیدارتش.بعد به همه میگه فلانیه.بحث شروع شد...اونم بحثی که درباره این بدبخته😂

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

داداشم/خواهرم خوابه من داد میزنم.مامان:سیس!الان بیدار بشه تقصیر توعه ها!یه ساعت بعدش داداشم/خواهرم بیدار میشه.بابا و مامانم:دیدی بیدارش کردی ؟؟؟!من:😐آخه مامان یه ساعت گذشته کهههه!😡

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

وسط کلاس همه سرو صدا میکنن یه لحظه خانوم معلم/آقا معلم، به من نگاه میکنه و میگه:سیس ساکت شو!😐آخه این همه آدم!منه بدبخت چرا؟؟😑😂

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

یه ساعت دارم درس میخونم.یه لحظه میخوام گوشی نگاه کنم.بابام میاد و میبینه:باز که این بی صاحبو گرفتی دستت!😐

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

ممنونم لابک و فالو میکنید❤️راستی پارت ۲ هم داره.تو نظرات بگید کدوم حق تره مرسی😁بای✋

همه چیز در اینجا هست!هم سوال هم جواب مرسی لایک و فالو میکنید⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید