ویرگول
ورودثبت نام
❤️همه چیز❤️
❤️همه چیز❤️
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

چند تا جمله زیبا در مورد دوستی🙂

یادت باشه با کسی که بهت ارزش قائل نیستو بدی تو رو میخواد دوستی نکنی،بد خواه شما هست💔😶

________________

سعی کن همیشه رفیقی که تو رو دوست داره و بهت احترام میزاره دوستیتو ادامه بدی مطمئنم اون بدی تورو نمی‌خواد،تو هم با اون مهربون باش❤️🙂

________________

کسی که خودخواه هست و میگه فقط با من دوستی کن یا فقط هر چی من بگمه دوست نیست💔😐پس سعی کن با اون دوست نشی تا رفتاراشو درست کنه💌

________________

سعی کن همیشه از رفیقت دفاع کنی و هروقت دیدی که دارن ازش غیبت میکنن،بهشون تذکر بده💝🙂

________________

اگه با رفیقت قهر کردی با اون قهر نشو،بلکه اگه تقصیر تو باشه،برو و ازش عذر خواهی کن،اگه هم کار اون باشه بگو میبخشمت،اسمش روشه،رفیق💓🙂

________________

زیاد به رفیقت وابسته نشو چون اگه یه روز مثل من دوستت رو نبینی،احساس تنهایی میکنی💔🙂

________________

و در آخر اگه رفیقت سرما خورد ،ازش بیزاری نکن،بهش کمک کن و دارو هاشو بده و دلداری بده که حالش خوب بشه،(خب من اینارو میکنم،ولی حالت تهوع که اصلا😥،نمیدونم میترسم اگه بشه😅)



خب،به پایان رسید.امیدوارم تو زندگی یه کار ببرینش😉(یادت باشه با دوست خوب تا ابد رفیق باش)💝

رفیقدوستی
همه چیز در اینجا هست!هم سوال هم جواب مرسی لایک و فالو میکنید⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید