ویرگول
ورودثبت نام
محمد نصیری
محمد نصیری
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی شرکت زدبورس، فارکس و کریپتو

سلام؛ توی پست امروزم میخوام یکی دیگه از مجموعه‌هایی که باهاشون کار کردم رو به شما معرفی کنم. مجموعه‌ی زدبورس یکی دیگه از مجموعه‌هایی هست که من دارم کار کردن باهاشون رو تجربه می‌کنم.


همینطور میخوام خدماتی که این مجموعه توی زمینه‌ی بازارهای مالی ارائه میده رو به شما معرفی کنم. کل مجموعه زد بورس از دو بخش تشکیل شده یکی بخش کریپتو و بخش فارکس، که توی هر بخش چندین متخصص کار بلد رو قرار داده تا بازارهای خودشون رو زیر نظر داشته باشن و یک سری سیگنال‌های معتبر به همه کاربرهاشون ارائه میدن!

خدمات بخش فارکس زدبورس

بخش فارکس شرکت زدبورس به چندین بخش تقسیم میشه که خدمات خوبی رو به کاربرهاشون ارائه میدن!

1- مقالات فارکس

در بخش مقالات فارکس زدبورس توی طول هفته محتواهای خیلی خوبی ارائه میشه که این محتواها توسط متخصص‌های حرفه‌ای نوشته میشه از آموزش فارکس، معرفی بروکرهای مختلف فارکس و هرچیزی که برای فعالیت داشتن در بازار فارکس شما بهش نیاز دارید. این محتواها به صورت رایگان به شما ارائه داده میشه.

2- اخبار فارکس

مترجم‌های زدبورس به صورت آنلاین تمام اخبار فارکس رو به شما ارائه میدن! کافیه یه سر به بخش اخبار زدبورس بزنید تا متوجه این امر بشید! شما با استفاده از بخش اخبار به صورت لحظه‌ای و آنلاین تمام خبرهای بازار فارکس رو در اختیار دارید!

3- تقویم اقتصادی فارکس

در بخش تقویم اقتصادی فارکس تمام اتفاقات اقتصادی که ممکن است در روند این بازار تاثیری داشته باشد.

4- آموزش فارکس

زدبورس برای آموزش فارکس هم دوره‌ی سوپر vip یادگیری فارکس رو طراحی کرده که شما می‌توانید با مراجعه به سایتشون اطلاعات بیشتری به دست بیارید.









فارکسکریپتوارزدیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید