ویرگول
ورودثبت نام
Mohammad Amiri
Mohammad Amiri
خواندن ۳ دقیقه·۲ ماه پیش

بیوگرافی اوریس (اوریس ریمیکس)

اوریس ریمیکس ساز و اهنگساز در تمام سبک های موسیقی است.او از گفتن نام کامل و واقعی خود امتناع میکند و میگوید:همین اوریس بهتر است.

اوریس فعالیت خود را از سال 1401 شروع کرد و در بهمن ماه سال 1402 به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را در حوزه ساخت ریمیکس و تهیه کننده موسیقی دنبال کرد.

در کارنامه هنری او میشود به دو دفعه تجربه مدیریتی کمپانی موسیقی رایان رکورد و زئوس لیبل اشاره کرد که به گفته اوریس اینجا تازه شروع فعالیت حرفه‌ای بود.

اوریس از سال 1403 شروع به فعالیت در حوزه موسیقی کرد که ریمیکس های موفقی مثل تنها،حسرت،هرزه،حقیقت،مبهم اشاره کرد که ریمیکس تنها از نظر مردم و ریمیکس مبهم از نظر خوده اوریس بهترین ریمیکس های ساخته شده توسط این هنرمند هستند.

*مشخصات فردی اوریس*

تاریخ تولد:1385/06/07

محل زندگی:منطقه 19 تهران

بهترین موسیقی ها:ریمیکس تنها،حسرت،مبهم،حقیقت و...

اوریس از ساخت یک مجموعه کوتاه ریمیکسی خبر داد به نام خداحافظ که آخرین اهنگ این مجموعه کوتاه روز 7 شهریور 1403 تحت لیبل ILDC پخش شد.

*اصالت*

خبرنگار ما از اوریس درباره اصالت او پرسید که او با خنده جواب داد:اصالت من به قزوین برمیگردد.

*حواشی*

او در پاسخ به سوال حاشیه‌ با خواننده تبریزی (مبین اس اچ) پاسخ داد:

این موضوع به زمان رایان رکورد برمیگرده اون زمان ما (اوریس و مبین اس اچ) رفیق بودیم ولی بعدا معلوم شد که مبین از دخترای طرفدار سو استفاده میکنه و اینجا نقطه شروع دشمنی و اختلاف بین من و اون بود و من اونو به همین دلیل از کمپانی بیرون انداختم و بعدا مبین با علی آروی چند تا دیس ترک به من دادند که منو به بیف بکشونن ولی من هیچ اعتنایی نکردم و اونو در حدی ندیدم که بخوام راجبش چیزی بگم و در نهایت هم جالبه بدونید که بعد شش ماه علی آروی از من خواست که با همکاری او دیس ترکی به مبین اس اچ منتشر کنیم که من اون رو هم در حدی ندیدم که بخوام همکاری کنم .

*خواننده های مورد علاقه*

اوریس از محمدرضا شایع و علی سورنا به عنوان خواننده های مورد علاقه خود یاد کرد و افزود:

از محمدرضا شایع به دلیل ساخت آهنگ های شبیه به زندگی خودم خوشم میاد و انگار محمدرضا شایع تو ذهن و مغز من هست که شرایط و زندگی منو میدونه و چون من نمیتونم رپ کنم و آهنگ بخونم اون برای من میخونه و این یه حسی به من میده که انگار یه نفر حواسش به زندگی من هست و برای من داره آهنگ میخونه و از علی سورنا به خاطر قلم نویسندگی‌اش و همچنین داستان هایی که تو آهنگ های خودش مثل آهنگ دار،ناخدا جلال یا حتی ایستگاه شهر یخ و... روایت میکنه خوشم میاد و موقع گوش دادن به آهنگ های علی سورنا من دقایقی به دنیایی که سورنا به صورت شعر روایت میکنه میرم و حالم خوب میشه.

*کمپانی جدید*

اوریس از ساخت کمپانی جدید خود به نام ILDC خبر داد و همچنین افزود که اَخی(AKHI)،نوید،محمد رضا امیری و همچنین علی محمدی با او در ILDC همکاری میکنند که محمد رضا امیری مسئولیت پخش موسیقی ها،نوید در بخش کاور،اعلی محمدی به همراه اوریس مسئولیت آهنگسازی و همچنین شخص اوریس مدیریت و اَخی راهنما این کمپانی را عهده دار هستند.

و درنهایت خبر از تاسیس اولین استودیو تولید موسیقی خود خبر داد و گفت:انشاللّه تا آخره سال کار های گرفتن مجوز رو تمام میکنم و اولین استودیو خودم رو تحت لیبل ILDC تاسیس میکنم.

*الگو آهنگسازی*

او از علیرضا زنگی به عنوان استاد و الگوی خود یاد کرد و گفت: من عاشق تنظیم های علیرضا زنگی هستم و مقطع کوتاهی افتخار شاگردی او نصیبم شد.

و درنهایت از شعار خود به عنوان "همیشه همه چیز رو امتحان کن تا نتیجه درست رو پیدا کنی"






اوریسildcموسیقیبیوگرافی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید