ویرگول
ورودثبت نام
محمد حسین شیخعلی بیگی
محمد حسین شیخعلی بیگی
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

حسین بیگی ، کارشناس فناوری اطلاعات

حسین بیگی هستم، کارشناس فناوری اطلاعات از دانشگاه ازاد و برنامه نویسی اندروید

جدیدا با مبحث سئو اشنا شدم و هدف از این مقاله ازمایش کار با سئو میباشد.


حسین بیگی از کی شروع کرد ؟


قبل اینکه بگم چطوری داستان به اینجا رسید باید بگم که این مقاله به صورت عامیانه نوشته میشه تا هم حس بهتری بده هم تا سالیان سال ویرایش نمیشه تا بعدا بهتون نشون بدم سئو چقد تو زندگی ادما نقش داره

خب برگردیم به موضوع خودمون

من به کامپیوتر علاقه داشتم پس سال 94 وارد دانشگاه شدم چون بی تعارف بخوام بگم بخش عملی دانشگاه های ما تعطیله یه سری به مراکز فنی حرفه ای زدم و دوره مقدماتی برنامه نویسی اندروید رو سال 96 تموم کردم همون سال تصمیم گرفتم دورمو کامل کنم پس دوره پیشرفته هم ثبت نام کردم و رفتم منتهی برای کار یه شتری هست که دم خونه ی پسرا خوابیده و اسمش سربازیه منم برای اینکه فرصت خوبی بود تعلیق تحصیلی زدمو رفتم تا این شترو روانه دشت و بیابون کنم

بعد از سربازی از دنیای کامپیوتر فاصله گرفتم و وارد بازار کار ازاد شدم

سال 98 اولین مغازه ی موبایل خودمو تاسیس کردم و شروع به کار کردن کردم بعد گذشت یکسال دوره تعمیرات موبایل و کامپیوتر رو رفتم و تو بازار کارمو ارتقا دادم روزها همینجوری سپری میشد تا تصمیم گرفتم وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ بشم و سایت خودمو طراحی کنم

حسین بیگی چند سالشه؟

من متولد 22 بهمن 1375هستم .


حسین بیگی و دلیل انتخاب سئو؟

همونطور که گفتم دلم میخواست سایت خودمو داشته باشم و از اونجایی که علاقه شدیدی یه دنیای برنامه نویسی دارم تصمیم گرفتم صفر تا صد کارمو خودم انجام بدم. طراحی سایت رو بلد بودم میموند سئو سایت که باید یاد میگرفتمش

حسین بیگی و انتخاب مرکز اموزش سئو

برای انتخاب اموزشگاه درست اول باید میفهمیدم سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بعد اینکه با سئو اشنا شدم گفتم خب کاری نداره که کلمه اموزش سئو رو تو گوگل سرچ میکنم هر سایتی رتبه اول گوگل و مال خودش کرده بود بهش اعتماد میکنم

اینجوری شد که با اقای محمدرضا دهقانی موسس seoedu آشنا شدم

این وبلاگ اولین پروژه از دوره رایگان اموزش سئو ایشون هست

هدف حسین بیگی از این مقاله ؟

هدفم از این مقاله اول محک اموزشی که دیدم دوم کار برای سایت خودم سوم وارد بازار کار مورد علاقم و درمیون گذاشتنش با شما عزیزانه

شما هم مثل حسین بیگی اموزش ببینید و با بقیه به اشتراک بزارید که از جهان سومی خارج بشیم






حسین بیگیدیجیتال مارکتینگسئوطراحی سایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید