ویرگول
ورودثبت نام
فیلم فور فیلم
فیلم فور فیلم
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

دانلود فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 با زیرنویس

 فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 بدون سانسور
فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 بدون سانسور


فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 اثری از لئو رانجان که فیلم را در ژانری عاشقانه و کمدی در سال 2023 تولید کرد و در تاریخ 8 مارس 2023 بعد از اکران در سینماها در استریم اینترنتی نتفلیکس منتشر شد. فیلمنامه را راهول مودی به همراه لئو رانجان به صورت مشترک به رشته تحریر درآوردند. رنبیر کاپور، شرادا کاپور، هاسلن کائور، دیمپله کاپادیا از بازیگران نقش اصلی فیلم نام دارند. نمره ای که فیلم تو دروغگویی من حیله گر توانست از سایت نقد فیلم و سریال دریافت نماید 6.6 از 10 بود. فیلم با بودجه 2 میلیون دلاری فروشی 220 میلیون دلاری را کسب کرد.

داستان فیلم Tu Jhoothi Main Makkaar 2023 زمانی که میکی و تینی تصمیم به ازدواج می گیرند خانواده هایشان بعد از آشنایی مجوز ازدواجشان را صادر می کنند. میکی به طور مخفیانه به شغل مشاور جدایی نیز مشغول است و تینی از شغلش آگاه نیست. تینی احساس می کند که آماده ازدواج نیست به همین خاطر یک مشاوره جدایی استخدام می کند. اما....


دانلود فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 با زیرنویس ( بدون حذفیات )

دانلود فیلم Tu Jhoothi Main Makkaar 2023 با زیرنویس ( بدون حذفیات )







دانلود فیلم تو دروغگویی من حیله گر 2023 با زیرنویسدانلود فیلم تو دروغگویی من مکار 2023 بدون سانسوردانلود فیلم هندی تو دروغگو من حیله گر با زیرنویسدانلود فیلم Tu Jhoothi Main Makkaar با زیرنویسدانلود فیلم Tu Jhoothi Main Makkaar بدون سانسور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید