ویرگول
ورودثبت نام
سمانه مرادي
سمانه مرادي
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

دنیای شاد میکاپ

سلام من سمانه هستم عاشق هنر و موسیقی عاشق میکاپ و بازی با رنگهام🌈 وقتی میخوام یه چهره رو میکاپ کنم یه انرژی عجیبی میاد توی بدنم و ذهنم و دستهام… من عاشق دستهامم چون باهاشون حرکتهای خارق العاده ای روی چهره ها انجام میدم… دستهای من معجزه میکنن … وقتی جلوی چشمش چهره اش رو تغییر میدم جوریکه دهنش باز میمونه و میگه آخه چطوری؟؟ !!! من سرشار میشم از انرژی از اینکه در من چه توانایی ها و قدرتهایی هست؛ از اینکه میبینم یه نفر کلی ذوق میکنه و عاشق خودش میشه پر میشم از هر آنچه که بهش میگن دوپامین بهش میگن انرژی مثبت …. دنیای میکاپ برای من یک دنیای بی پایان و تمام نشدنیه…. من خوشحالترینم چون در مسیری هستم که بهش عشق میورزم❤️من همیشه جوون میمونم چون معتقدم انسان اگر عاشق کارش باشه هیچوقت پیر نمیشه و برعکس. اینجا میخوام در مورد میکاپ بیشتر صحبت کنم فعلا این مقدمه رو داشته باشید تا بعد…مرسی که همراهید✨🙏🏻🪴🌷

انرژی مثبتمیکاپحال خوبتو با من تقسیم کن
ميكاپ آرتيست هستم💄 هزاران دختر زيبا بهترين روز زندگيشىون با من شروع شد 👰‍♀️🎀👰‍♀️ ميتونم بهت جوري آموزش بدم كه تو هم مثل من بشي و ازت يه اسم خوب باقي بمونه❤️🌱
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید