ویرگول
ورودثبت نام
◇◇◇
◇◇◇
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

? راز و نیاز ?

ای خدا من کفایتت نازم

تو کریمی کرامتت نازم

من خطا کارم و تو بخشنده

ای خدا من عنایتت نازم

من عجولم ز کثرت پستی

تو حلیمی حلاوتت نازم

من شقی هستم و جفا پرور

تو شفیقی شفقتت نازم

من لجوجم توئی نوازش ده

ای خدا صبر و طاقتت نازم

تو امیری بکل مافیها

ای خدا من امارتت نازم

تو رئوفی به هر کسی از مهر

ای خدا من رفاقتت نازم

من چو مجنون مریض عشق تو ام

تو طبیبی طبابتت نازم

من یکی ذره هستم و ناچیز

تو بزرگی کبارتت نازم

علمیم عبد بی کس و تنها

تو کفیلی کفالتت نازم

تو به خلق جهان کنی شاهی

ای خدا من شهامتت نازم

همه نالایق و تو دانایی

ای خدا من به رحمتت نازم

همه جا عرش و فرش و عرض و سما

از تو صادر صدارتت نازم

جمله ی بندگان گنه کارند

ای خدا من وصادتت نازم

همه امیدوار الطافت

تو لطیفی لطافتت نازم

حور و قلمان نصیب بنما

من بهشت و چو جنتت نازم

دستگیری نما به کرم علمی زار

ای خدا من چو همتت نازم

شاعر : مرحوم حاج مهدی علمی زاده

علمیراز و نیازخدا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید