ویرگول
ورودثبت نام
امیر خادم مدیر عامل و مدرس موسسه زبانهای خارجی آوای شهیر
امیر خادم مدیر عامل و مدرس موسسه زبانهای خارجی آوای شهیر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دلنوشته های من، به زبان فارسی و انگلیسی، در مورد 25 سال مطالعه و تدریس زبان انگلیسی

دلنوشته های من، به زبان فارسی و انگلیسی، در مورد 25 سال مطالعه و تدریس زبان انگلیسی

My “Heartfelt” Notes, in Persian and English, about 25 Years of Studying and Teaching English

‎ ‎قبل از اینکه بخوام در مورد اینکه "چی شد که زبان خوندم،" "از کجا شروع کردم،" "چطور زبان انگلیسی رو یاد گرفتم" ‏و "اینکه چه چیزهایی رو در این 25 سال تجربه کردم،" حرف بزنم، دوست دارم کمی درباره تاثیر یادگیری زبان به طور ‏عام و یادگیری زبان انگلیسی به طور خاص بر زندگی شخصی و حرفه ای افراد صحبت کنم، و بعد از اون، تجربه 25 ‏ساله ام از "زندگی کردن" با این زبان بسیار جذاب رو با شما به اشتراک میذارم. ‏

Before talking about “why I studied English,” “where I started to learn,” “how I learned English,” and ‎‎“what experiences I went through in this 25-year period,” I’d like to briefly mention some influences ‎that learning a language in general and learning English in particular may have on personal and ‎professional aspects of people’s lives, and then I will share with you my 25-year “living” with this ‎captivating language.‎

امیدوارم این تجربیات براتون جذاب و درعین حال آموزنده باشه. ‏

I hope that these experiences will be engaging, but at the same informative.‎

تا اینجاش چطور بود؟ اگه دوست دارید این مطلب رو ادامه بدیم، لطفا تو کامنت ها نظرتون رو بگید. ‏

ارادتمند،

امیر خادم

How did you like it so far? If you would like to read more of this, please comment on it. ‎

Sincerely yours,‎

Amir Khadem

زبانتجربه یادگیری زبانتدریس زبان انگلیسیزبان انگلیسیزبان فارسی
کارشناس ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی. 25 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی و نویسنده کتاب رایتینگ تافل. مدرس رایتینگ تافل، آیلتس، جی آر ای، و مقاله نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید