ویرگول
ورودثبت نام
خانم میم..
خانم میم..
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

همینجوری یهویی?

با توجه به پست قبلیم گفتم کتاب خوندن رو شروع کردم و بعد از نمی‌دونم چند روز دوتا کتاب تقریبا ۶۰۰ صفحه‌ای خوندم ?

متاسفانه فهمیدم که نمی‌تونم مثل آدمیزاد کتاب بخونم و ول کنم اتصالی داره (هاهاها من چقدر بامزه‌ام?) سر همین موضوع گفتم یه دو روز به خودم وقت بدم بعد دوباره شروع کنم?

گذشته‌ از همه‌ی اینها می‌خوام گزارش بدم بهتون که علی رغم پرسشم از اینکه چه کتابی رو بخونم و شما عزیزان پیشنهادهای جذابی دادین من کتاب‌های دیگه‌ای رو خوندم (چون از اسم‌شون خوشم اومد?) و کتاب‌های پیشنهادی‌تون رو گذاشتم برای سری بعد ?✌️

تو این چند روز کتاب «دختری که رهایش کردی» و «آبنبات هل‌دار» رو خوندم که سر موقع میام همه‌ی حس و حالم رو در موردشون می‌گم ?

یه نکته‌ای رو بیان کنم و برم ?

خیلی خیلی خوشحالم که با ویرگول و شما آشنا شدم خیلی خوبه که شما رو دارم و باهاتون حرف می‌زنم ?

حال و احوال الان دلت رو توصیف کن ?

خودم: خوشحالم ولی پر استرسم (لعنت به درس‌های آشغالی??)



ویرگولخوشحالیگزارش
خط خطی های خانم نیمچه خانه دار (:/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید