ویرگول
ورودثبت نام
الناز عجم حسنی
الناز عجم حسنی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بیوگرافی خانم معصومه محمدی القار، خالق برند دوخت برتر

معصومه محمدی القار، خالق برند دوخت برتر در زمینه ی طراحی و دوخت (عکس آرشیو مجموعه دوخت برتر)
معصومه محمدی القار، خالق برند دوخت برتر در زمینه ی طراحی و دوخت (عکس آرشیو مجموعه دوخت برتر)

معصومه محمدی القار مدیر مجموعه دوخت برتر در زمینه‌ی آموزش طراحی و دوخت هستم.دبیر آموزش‌و‌پرورش در شاخه‌ی طراحی و دوخت با 25‌سال سابقه درخشان که بیش از 100 عنوان کتاب در این زمینه نوشته‌ام. اگر می‌خواهید بیشتر با زندگی پر‌فراز و نشیب من آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنم این محتوا را تا پایان مطالعه بفرمایید.


شروع زندگی خانم معصومه محمدی القار

من معصومه محمدی متولد 1352 در یک خانواده پرجمعیت در گرگان متولده شده‌ام. من هم اکنون در شهر گرگان سکونت دارم. " در دوران ابتدایی و راهنمایی جزو دانش آموزان شلوغ و پر سر و صدای مدرسه بودم، اوضاع تحصیلی جالبی نداشتم،نه آن قدر که مردود شوم اما درس خوان هم نبودم. به ورزش خیلی علاقه داشتم و در دوران راهنمایی عضو تیم بسکتبال، والیبال و پینگ پنگ مدرسه بودم.

در دبیرستان اوضاع تغییر کرد، انگار به یک بلوغی رسیده بودم و هر چهارسال دبیرستان شاگرد ممتاز مدرسه بودم. در دبیرستان، فرهنگ و ادب و علوم انسانی خواندم که هیچ ربطی به معلمی‌طراحی دوخت نداشت.سال سوم دبیرستان ازدواج کردم که حاصل این ازدواج دو فرزند پسر بوده است. من آن سالها برنامه ای برای پیشرفت و زندگی نداشتم."

ادامه ی این مطلب را در سایت دوخت برتر بخوانید : معصومه محمدی القار

معصومه محمدی القارموفقیتکارآفرینیطراحی دوختبیوگرافی استاد معصومه محمدی
یک علاقه مند به خیاطی که سعی میکنم مطالب مرتبط با آن را برای شما به نمایش بگذارم. با یک سایت آشنا شدم که مسیر زندگی من را عوض کرد و به شما هم توصیه می کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید