ویرگول
ورودثبت نام
ولی نژاد
ولی نژاد
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

کلاس های اموزش سئو

جلسه اول وارد کلاس شدم میزها به هم چسبیده بودند و دور تا دور انها با صندلی های نومحاصره شده بود.

دفتر پارت لوکس دیزاین فوق­العاده ای داشت، همه چیز با نظم خاصی کنار هم چیده شده بود.

به اقای نوعی و بعد اقای واحدی سلام کردم که با گرمی جوابم را دادند.

کم کم چند نفر دیگر هم به ما اضافه شدند ...جو خوبی بود رفتار همه کاملا دوستانه بود.

کلاس شروع شد ... اقای واحدی با حوصله شروع به توضیح درمورد سئو و نحوه کار کرد; درکنار جذاب بودن خود درس سئو، زیبایی فضا و ذاشتن همکاران عالی من را بیشتر به این کار علاقه­مند کرده بود.

هر جلسه حدود 2 ساعت طول میکشید و در هفته یک روز برای کار می­آمدیم.

جلسه اول خیلی خوب تمام شد .

فردای کلاس چون من روز شنبه را انتخاب کرده بودم باید برای کار به دفتر میرفتم .

انتظارم این بود که باز هم آقای واحدی در دفتر باشد اما فقط اقای نوعی بود و فهمیدم کارهای روز کارورزی زیر نظر اقای نوعی انجام می شود و باید هرچیزی را که در جلسه آموزش یادگرفته بودم عملی انجام می­دادم.

با آقای نوعی هم بیشتر اشنا شدم، میشد حتی از نحوه صحبت کردن ایشان هم فهمید که انسان فهمیده با سطح سواد بالایی هستند.

کار را شروع کردیم همه چبز خوب پیش می­رفت، کم کم محتوا نویسی شروع شد بعد از آن کار با ووردپرس و همینطور ادامه پیدا کرد تا هم اکنون جلسه اخر سئو و کمی قبل تر از خداحافظی با اقای واحدی و چقدر این کلاس ها برای همه ما مفید بود بعضی از بچه ها پروژه گرفته بودنت بعضی ها سایت خودشان را زده بودنت و دیگر هرکسی میتوانست به نوبه خودش گلیمش را از اب بیرون بکشد.

از اینکه در این سن توانسته بودم همچین تجربه شیرینی از کار کسب کنم خیلی خوشحال بودم و به خودم افتخار میکردم .

حالا من هم به لطف آقای واحدی و شرکت پارت لوکس به یک سئو کار تبدیل شده بودم.


ولی نژاد

شروع کارسئوصحرا ولی نژادکلاس های آموزش سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید