ویرگول
ورودثبت نام
Mahshid. Dosti
Mahshid. Dosti
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

آشنایی با منِ مرموز

1. اگر بخواهی در سه کلمه، خودت رو توصیف کنید، آن کلمات چه هستند؟

نابغه نویسندگی _ فوق العاده درونگرا _ مرموز


۲. چه چیز‌هایی باعث خنده‌ی عمیق تو می‌شوند؟

شوخی های دوستام _ دیدن یه صحنه خنده دار توی سریال ها و فیلم های مورد علاقم


۳. اگر می‌شد که به داخل یک استخر پر از یک چیز شیرجه بزنی، دوست داشتی آن استخر چه محتوایی داشته باشد؟

سلیقه خاصی ندارم، شاید توپ.شایدم لیمو ترش.


۴. اگر دنیا یک روز منجمد شود، و فقط تو قادر به حرکت در آن باشی و پس از آن، کسی شما و کارهایتان را در آن روز به خاطر نیاورد، در آن روز چه می‌کنی؟

دزدکی لامبورگینی شیرون کش می رم و چندتا هم جواهرات ساخته شده از الماس و برلیان برای خودم بر می دارم.در کنارش شاید آیفون 12 هم برداشتم.خخخخ


۵. چه عادتی داری که اگر بتوانی آن را بشکنی، به خودت افتخار خواهی کرد؟

بداخلاقی و بی تفاوتی


۶. اگر زندگی تو یک فیلم بود، چه اسمی براش انتخاب می‌کردی؟

آغاز یک پایان


۷. دوست داری تو چه چیزی واقعا خوب باشی؟

نویسندگی و درس هام


۸. خفن‌ترین کاری که تا به حال انجام دادی چه بوده؟

خفن نمی شه بهشون گفت، بیشتر میشه گفت عجیب بودند و غیرقابل باور.


۹. اگر یک ماشین زمان داشتی، به گذشته سفر می‌کردی یا به آینده؟ چرا؟

آینده، چون دوست دارم همیشه تو بیشترین سطح از تکنولوژی قرار داشته باشم و از قدیمی بودن بدم میاد


۱۰. اگر بتوانی اسم خودت را عوض کنی، چه نامی انتخاب می‌کنی؟

نرسیا (NERSIA)


۱۱. ترجیح می‌دی از شهر یا کشور خودت خارج بشی و هیچوقت نتوانی به آن برگردی یا در شهر یا کشور خودت بمانی و هرگز اجازه‌ی خروج نداشته باشی؟

اولی.عاشق سفر کردن و دیدن دنیام.


۱۲. اگر بتوانی برای یک روز، به کس دیگری تبدیل شوید، دوست داشتی جای چه کسی باشی؟

هیچ کس. واقعا از هیچ کس اونقدر خوشم نمیاد ولی شاید سعید پانتر. خواننده محبوبم. می خوام ببینم اون چه جوری زندگی می کنه.خخخ


۱۳. اگر مجبور باشی تا آخر عمر، تنها به یک موسیقی گوش کنی، چه آهنگی را انتخاب می‌کنی؟

آهنگ روسی (شیرهای وحشی، شما ملکه من هستید) از الکس و راس.


۱۴. اگر تنها یک روز به مرگت مونده باشه، چکار می‌کنی؟

به کسایی که دوستشون دارم ابراز علاقه می کنم، توبه از گناهان خواسته یا ناخواسته ، نوشتن آخرین پارت رمانم و نوازش کردن خرگوشم تا لحظه ی مرگ.


۱۵. پنچ ویژگی برتر خودت را نام ببر.

باهوش _ تیز بین _ متخیل _ برنامه ریز_ منظم و مرتب. البته شاید از نظر دیگران متفاوت باشه جواب.

16- عشق چه رنگیه؟

قرمز .گاهی هم سیاه.

17- دوست داری چطوری بمیری؟

غرق بشم یا تصادف کنم.

18- اگه یه مداد و پاک کن داشتی چی رو به دنیا اضافه و چی رو کم میکردی؟

آدمای خوب رو اضافه می کردم و پول پرست ها و آدمای ظالم رو کم می کردم.

19. اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

کسایی که نمی دونم نسبت به من چه احساسی دارند. مثلا اونی که فکر می کنم بهم علاقه داره ولی نشون نمی ده.

20. اگه دوباره متولد بشی دوست داری محل تولدت کجا باشه؟ (کدوم شهر، کشور، ...)

آمریکا، لوس آنجلس، هالیوود

21- چرا نمیتونی چیزی رو اختراع کنی؟ :) اگه بتونی، چی اختراع میکنی؟

کی گفته نمی تونم؟ ابر انسان شبیه ساز شده. ( توضیحاتش توی رمان من خالتورم هست)

22. مرگ. چه. رنگی هست ؟

سفید

23 . بهترین و بدترین چیز دنیا چیه؟ (هر چیزی!)

بهترینش خدا عه و بدترینش شیطانٍ

24.بی مصرف ترین اختراع بشر؟

والا نمی دونم. شاید سیگار.

25- به جواب چه سوالی تا حالا نرسیدی؟

یکی دوتا که نیست، یه چند صدتا صفحه ای هست. نصفشم مال ریاضیست.خخخخ

26- پولدار بودن بهتره یا ثروتمند بودن؟ فرق میکنن؟

هردوش خوبه والا. خخخخ. آره فرق می کنن. پولدار بودن یعنی فقط پول زیاد داشتن اما پروت مند بودن یعنی چیز های دیگه هم داشتن.

27- ثروت واقعی چیه؟

اونی که به ما برای زندگی واقعی و آیندمون در اون دنیا کمک کنه.

28- تقدیر چیه؟

چیزی که هم میشه کنترلش کرد و هم می تونه کنترلمون کنه.

29 .لذت بخش ترین رویای تو چیه؟

از رو رمان من خالتورم صدها فیلم و سریال ساخته بشه و یکی از ماندگار ترین سریال های جهان بشه که با گذشت 100 سال هم همه دوستش داشته باشن و مثل شرلوک همه تو دنیا بشناسنش.

30- اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

نه. من دوست دارم به یاد بیارم. اگه به یاد نیارم مثل اینه که هیچ کاری نکردم چون آدم با خاطره هاست که نفس می کشد.


31- در حال حاضر چه حسی داری؟

شاد و شنگولم. خخخخ. البته باید برم ببینم فردا امتحان دارم یا نه بعد دوباره این سوال رو جواب بدم.خخخخ



خب بچه ها من این سوال هایی رو که فاطمه میرحبیبی عزیز توی وبلاگشون گذاشته بودند رو جواب دادم، شما هم اگه دوست داشتید برید جواب بدید تا من هم نظراتتون رو بخونم:)

https://vrgl.ir/zHHYk
صندلی داغآشنایی با من مرموز
:) Genius Author
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید