ویرگول
ورودثبت نام
اطلاعات درخواستی
اطلاعات درخواستی
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

ریحانه سرلک مجری و بازیگر

بیوگرافی ریحانه سرلک

ریحانه سرلک متولد یک تیر ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و دو در تهران است و فارق التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره و دانشجوی رشته سینما است . و به حرفه های بازیگری و مجریگری میپردازد البته که به گفته خودش این دو حرفه کار های اصلی او هستند اما در کنارش در زمینه های گویندگی ، عکاسی ، نویسندگی ، تولید محتوای پادکست و تدریس زبان انگلیسی نیز فعالیت دارد .


علاقه ریحانه سرلک به هنر از کودکی

ریحانه سرلک: علاقه ای که از کودکی به هنر داشتم باعث شد تا تجربه های متفاوتی در این زمینه کسب کنم و هیچ وقت چیزی به غیر از هنر رو مناسب خودم ندونستم و هر جوری که شده بود میخواستم در زمینه هنر فعالیت کنم حالا چه میخواست بازیگری تئاتر باشد یا گویندگی یا حتی طراحی و نقاشی همین هم باعث شد که از یک جایی به بعد هنر را جدی تر از هر زمان دیگری بگیرم و به رشته نمایش تغییر رشته دادم ‌ و شروع به گذراندن دوره های گویندگی و اجرا کردم و حتی اوایل برای دل خودم فایل های صوتی طراحی میکردم و در سایت اینترنتی منتشر میکردم و وقتی دیدم که آدم ها دارن ازش استقبال میکنن به صورت حرفه ای تر وارد ماجرا شدم و به واسطه همین پیگیری ها برای اولین بار به پخش زنده تلویزیون رفتم


اولین تجریه مجریگری

اولین تجربه مجریگری ریحانه سرلک در برنامه تهران گرد بوده است که به صورت هفتگی از شبکه پنج سیما به روی آنتن میرفت و بعد از آن وارد برنامه عصرخانواده شبکه دو سیما شد و به صورت افتخاری به مدت دو سال در این برنامه حضور پیدا کرد

پشت صحنه برنامه تهرانگرد
پشت صحنه برنامه تهرانگرد



خداحافظی ریحانه سرلک با برنامه عصر خانواده

بعد از جا افتادن ریحانه سرلک در برنامه ترانه باران و شناخته شدن توسط مخاطبین حضور ریحانه سرلک در برنامه عصرخانواده شبکه دو کمرنگ و کمرنگ تر شد و بدون خداحافظی مشخصی همکاری خود را با برنامه عصر خانواده قطع کرد اما همچنان امیدی برای بازگشت او به این برنامه هست

ریحانه سرلک مجری ترانه باران شد

ریحانه سرلک در سال ۹۹ در سالگرد ده سالگی برنامه ترانه باران به عوامل این برنامه پیوست ترانه باران که از برنامه های شناخته شده و موسیقی محور شبکه شما هست باعث شهرت بیشتر ریحانه سرلک شد تا جایی که یکی از به جایگاه مجری های اصلی این برنامه رسید

قسمتی از صحبت های ریحانه سرلک درباره برنامه ترانه باران :

در این مدتی که وارد این حرفه شدم هیچ وقت در هیچ برنامه ای انقدر به خود واقعیم نزدیک نبودم و از تماشاگر ها و عوامل و تیم تولید حس خوب نگرفتم

ریحانه سرلک بازیگر تئاتر

به گفته خود ریحانه سرلک شغلی اصلی او و هدفش از کودکی بازیگری بوده و مجریگری تنها به خواست خدا در مسیرش قرار گرفته و زمینه بازیگری تئاتر هم از همان کودکی شروع به فعالیت و آموختن کرده است و در روزمه خودش هر گونه نقشی را جا داده است حتی تعدادی اجرا به زبان های غیر فارسی از جمله انگلیسی و فرانسه داشته .گفته شده که با تمام سختی هایش این چیزیست که برایش تلاش میکنم و صحنه تئاتر برای من مقدس هست و در این راه حتی مجبور شدم تمام روزمه خودم رو پاک کنم و از صفر شروع کنم اما باز هم برایم لذت بخش ترین کار است

ریحانه سرلک در تئاتر دایی وانیا
ریحانه سرلک در تئاتر دایی وانیا
ریحانه سرلک در تئاتر فراموش شدگان
ریحانه سرلک در تئاتر فراموش شدگان




حضور ریحانه سرلک در سریال میانبر

ریحانه سرلک : من سال ها در زمینه تئاتر و روی صحنه بازی کرده بودم اما بازی مقابل دوربین را برای اولین بار در سریال میانبر تجربه کردم و از شیرین ترین تجربه های زندگیم به حساب می اید و علاوه بر بازیگری در این سریال عکاس هم بودم که باعث حضور تمام مدته در پشت صحنه شده بود اما با این حال سختی هایش هم برایم جالب بود چون ادم هایی اطرافم بودم که از سال های تجربه شان حسابی درس گرفتم


سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی در سه فصل در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از شبکه های پنج ،شما و آی فیلم پخش شد که یکی از سریال های محبوب نوروزی هم انتخاب شد

بازیگران سریال میانبر : غلامرضا ، کمند امیر سلیمانی ، محمود جعفری ، سیاوش رچاغی‌پور ، شهین تسلیمی ، حمید نیک نبرد ، آرش نوذری ،اشکان اشتیاق و ریحانه سرلک


ریحانه سرلک
ریحانه سرلک
حضور ریحانه سرلک در برنامه عصر خانواده
حضور ریحانه سرلک در برنامه عصر خانواده
حضور ریحانه سرلک در برنامه ترانه باران
حضور ریحانه سرلک در برنامه ترانه باران



شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید