ویرگول
ورودثبت نام
سامان علی‌پور
سامان علی‌پور
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چه قدر پیدا کردن مسکن و خانه اجاره ای در تهران سخت شده

الان یک هفته است که دارم از تمام وقت های زنده و مرده ام برای پیدا کردن خونه انرژی می گذارم. انگار یه قطار دلیل برای پیدا نشدن این نیاز ما در این برهه ی حساس وجود داره. از یک طرف کرونا باعث شده خیلی از بنگاه هایی که قبلا می دیدم شون نیمه تعطیل باشند. ساکنین هم به همین دلیل به راحتی اجازه ی بازدید نمیدن. از طرفی قیمت ها نامشخص و بدون رویه هستند. خدا به داد اونایی که چند ساله اجاره نشینی می کنند، برسه .

مثلاً منم که دارم با امید به این آپارتمانها نگاه می کنم
مثلاً منم که دارم با امید به این آپارتمانها نگاه می کنم

خیلی از مواردی هم که معرفی میشه، یا اجاره رفته، یا کسی جوابگو نیست، یا ...

خیلی دوست دارم بدونم توی این موضوعی که من درگیرش شدم، چه کارای به درد بخوری صورت گرفته.

مسکناجاره خانه در تهراناملاک تهران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید