ویرگول
ورودثبت نام
آرام
آرام
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بعد از دانشگاه چیکار کنم!؟

خیال خوش فارغ‌التحصیلی!
خیال خوش فارغ‌التحصیلی!

سلام دوباره?

بعد از تموم شدن دانشگاه (کارشناسی) باید چیکار کرد واقعا!؟

لابد میگی خب برو سرکار!

حق با شماست ، ولی کدوم کار!؟




تجربه من...

ترم آخر که تموم شد ، تابستون رو استراحت مطلق?

اول مهر یه نیازمندیهای همشهری گرفتم و رفتم سراغ صفحه استخدام ، کلی ذوق کردم ، چقدر آگهی حسابدار?


چند تا رو زنگ زدم ، ایمیل دادن که رزومه بفرستم ، ممکنه رزومه نداشتم ?

واسشون میزان تحصیلات و اسم و معدل دانشگاه و مشخصات خودم رو فرستادم ، هر روز پروسه تماس و فرستادن رزومه ادامه داشت ، ولی دریغ از یه تماس از سمت کارفرما ??

هفته دوم شروع شد ، اولین جایی که تماس گرفتم ، تا گفت رزومه بده ، گفتم آدرس بدین میام مصاحبه?

از من اصرار و از اون انکار ، آخرش آدرس رو گرفتم و رفتم شرکتشون

یه شرکت شیک و با کلاس?

بعد پر کردن فرم و نیم ساعتی معطلی صدام کردن؛

-سابقه کار دارین؟

نه ندارم...

نرم افزار چی بلدین؟

هیچی...

-اکسل ، ورد چی؟

یه کم

اون بنده رو خدایی که باهام مصاحبه کرد ، گفت دخترم شما اصلا چی بلدی!؟


گفتم تا قبل اینکه بیام اینجا فکر میکردم خیلی چیزا ولی الان انگار هیچی..




بهم گفت : اینجا که موقعیت شغلی مناسب تو نداریم ، ولی بهتره چند وقتی بری کارآموزی یه جایی..


گفتم کجا؟

گفت : موسسات حسابداری ، شرکتای کوچیک



رفتم دنبال کارآموزی....

حسابداریکارآموزی حسابداریکارشناس حسابداریمالیاتجوان
تجربه‌های شخصی شغل حسابداری!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید