ویرگول
ورودثبت نام
☆Adolfazl☆
☆Adolfazl☆
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

خوانواده

پدر مادر برادر
پدر مادر برادر

یک انسان بهترین لذت دنیا رو می برم وقتی با خوانواده اش هست انگار ماه وقتی کامل که با خوانواده اش باشد من هم یکی از همان دسته انساه ها هستم اما با بقیه متفاوت خوانواده ام دوست دارن در بهترین مدرسه درس بخوانم و بهترین شغل انتخاب کنم دوست دارند مایه افتخار آنها باشم بهترین لحظات وقتی است که با پدر و برادر و مادر باشی قدر خوانواده را بدانید آنها سلامتی شما رامی خواهند خوانواده یه من شگفت انگیز هستند مانند خوانواده شگفت انگیزان هستند_
ابوالفضل امامی☆

مطالب دیگری هم عرض کنم من برادرم را به چشم جان خودم می بینم اگر با برادم دعوا کنم بخواط عشق من به اوست اگر پدر ماد بامن مرا دعوا کنند به خواطر عشق آنها به من است به پدر مادر وبرادر بی احترامی نکنید دعوا نکنید قدر آنها را بدانید این هم بگم روزی دیگر آنها را نمی نمیبینید زندگی زود می گذرد مانند ضرب المثلی است که می گوید دنیا دو روزه



♡باعشق به پدر مادر♡

انسانماهخوانوادهلذتدسته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید