ویرگول
ورودثبت نام
محسن سنجابی سنگ مزار هنرمندان
محسن سنجابی سنگ مزار هنرمندان
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سنگ مزار فریدون فروغی

سنگ مزار فریدون فروغی
سنگ مزار فریدون فروغی

سنگ مزار فریدون فروغی را محسن سنجابی انجام داده است سنگ مزار فریدون فروغی سنگ مزاری که دو بار بعد از نصب کردن شکسته شد! و من برای بار سوم آن را از سنگ گرانیت نایین با قطر پانزده سانتی‌متر تراشیدم.

طراحی سنگ مزار فریدون فروغی را محسن سنجابی انجام داده است

فریدون در ۹ بهمن ۱۳۲۹ خورشیدی در محله سلسبیل تهران متولد شد. پدرش فتح‌الله کارمند ادارهٔ دخانیات بود و در تنهایی خود به سرودن شعر و نواختن تار می‌پرداخت.

سنگ مزار هنرمند فقید فریدون فروغی توسط محسن سنجابی تراشیده شده است


سنگ مزار فریدون فروغیسنگ مزارسنگ قبر هنرمندانمزار فریدون فروغیمحسن سنجابی
من محسن سنجابی هستم. خوشنویس و سنگتراش هستم. از زمان کودکی با قلم و چکش آشنا شدم و سالهای بسیاری تابلوسنگ و سنگ مزار تراشیدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید