ویرگول
ورودثبت نام
سیاه
سیاه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اولین داستانم داستانیه که یک جورایی شبیه به سورد ارت انلاینه

سلام دوستان چطورید یک تصمیمی گرفتم الان من همیشه دلم میخواست که دلستان بنویسم و یک نویسنده باشم و تصنیم دارم که امروز اولین داستام رو در ویرگول یک دا ستانی باشه شبیه به سورد ارت انلاین خیلی همیشه دلم میخواست که یک داستانی بنویسم با طعم واقعیت مجازی و اینا و اینکه اگر خوشتون اومد از داستان خوشحال میشم دنبال بکنید لایک هم بکنید و اینکه نظراتتون رو هم بگید و اینکه چون ویرگول هر پستی زیاد و طولانی نشه من به صورت پارت پارت منتشرش می کنم و قصدم این نیست که داستان بنویسم مشهور بشم نمی دونم مردم ازم تعریف کنن و اینا ته قصدم اینجور چیزا نیست فقط و فقط تنها چیززی که تو مغزمه اینه که داستانی بنویسم که راجبه واقعیت مجازی باشه همین برام مهم نیست اگر حتی هیچکس هم نخونتش فقط همین همین که یک داستان راجبه این موضوع بنویسم فقط برام کافیه خب امیدوارم ازشلذت ببرید پس منتظر باشید


?

انیمه . متاورس . گیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید