ویرگول
ورودثبت نام
Zahra
Zahra
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حَلّٰال‌مشکلات‌است؛ "سہ‌حرفی"

داشتم‌جدول‌?حل‌‌مےکردم✍?، یکجا‌گیر‌کردم?
"حَلّٰال‌مشکلات‌است؛ سہ‌حرفی"

پدرم??‍?گفت: معلومہ‌، «پول?» گفتم:

نه،جور‌در‌نمیاد??‍♂

مادرم??گفت: پس‌بنویس «طلا?»

گفتم: نہ‌،‌بازم‌نمیشہ . .?

تازه‌عروس?? مجلس‌گفت: «عشق❤️»

گفتم : اینم‌نمیشہ?

دامادمون??گفت: «وام?»

گفتم : نہ .

داداشم‌کہ‌تازه‌ازسربازی??‍♂آمده‌گفت: «کار??‍?»

گفتم : نُچ?

مادربزرگم‌??گفت: ننه،بنویس«عُمْر»

گفتم: نه، نمیخوره

هرکسےدرمانِ??دردِ‌خودش‌را‌میگفت،
یقین‌داشتم‌درجواب‌این‌سؤال،
▪️پابرهنه‌میگوید «کفش?»
▪️نابینا‌می‌گوید «نور☀️»
▪️ناشنوا‌میگوید «صدا?»
▪️لال‌میگوید «حرف?»
▪️و . . .

اما‌هیچ‌کدام‌جواب‌کاملےنبود :)?! جواب«فَرَج»بودوماهنوزباورمان‌نشده:

تا‌نیایی‌گِره‌ازکارِبشروانشود ?✋? اللهم‌؏ـجل‌لولیڪ‌الفرج❤

#اندڪی‌صبر‌فرج‌نزدیک‌است
#الّٰلهُم‌َعَجِلِ‌وَلیڪ‌الفَرج


یا صاحب الزمانالعجلامام زمانیا مهدی ادرکنیفرج
اللهم عجل لولیک الفرج??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید