ویرگول
ورودثبت نام
Zahra
Zahra
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی


سلام

این اولین پست منه

و من میخوام توی اولین پستم خودمو معرفی کنم

اسم من زهراست

و من یک بسیجی ام :)

و مثل همه ی بسیجی ها..

دوست دارم که..

برم کربلا، مشهد، قم و برم زیارت حضرت زینب و رقیه در سوریه

همیشه نمازام رو توی مسجد و به جماعت بخونم

یه عالمه کتاب از شهدا بخونم

هر روز برم گلزار شهدا

و خیلی کارای دیگه...


از خدا میخوام که، هیچ وقت به بیراهه نروم و هر روز بهتر از قبل شوم

خدایا شکرت بابت نعمت هایی که به من دادی

یکی از این نعمت های بزرگ اینه که توی یک خانواده ی مسلمان به دنیا آمده ام و پیامبرم حضرت محمد (ص) است

یکی دیگه از نعمت های بزرگم سلامتیه، خانواده ام سلامته

یکی دیگه از نعمت هام اینه که الان مسلمانم، شیعه ی علی بن ابی طالب هستم، خیلی ها توی خانواده ی مذهبی به دنیا اومدن ولی به بیراهه رفتند

نعمت های خداوند قابل شمارش نیستند

خدایا بابت تمامی نعمت هایت شکر?































من یک بسیجی اممعرفیمعرفی نامهیا مهدی
اللهم عجل لولیک الفرج??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید