ویرگول
ورودثبت نام
모비나
모비나
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

تک پارتی ( جیهوپ)

سلام دوستان من هانیه هستم و اومد با یک تک پارتی از ( جیهوپ) بریم سراغ تک پارتی ?


از زبان ا/ت: با صدای گوشیم پاشدم دست و صورتم رو شستم و رفتم لباس بپوشم ، پوشیدم و آرایش کردم به گوشیم نگاه کردم دیدم داره جیهوپ زنگ میزنه گوشی رو برداشتم ( علامت ا/ت ♡ علامت جیهوپ ☆) ♡ سلام عشقم ☆ سلام چاگیا ♡ خوبی ☆ ممنون من خوبم تو خوبی ♡ منم خوبم ☆ ا/ت بخاطر یک چیزی بهت زنگ زدم ♡ بخاطر چی؟ ☆ یه سفر کاری با اعضا دارم یک ماه نیستم ♡ وای چی ☆ نگران نباش ا/ت فقط یک ماه هست ♡ ولی من بدون تو، تو این شهر غریب چیکار کنم؟ ☆ عشقم لطفا ناراحت نشو بخدا مقصر من نیستم ♡ نه من ناراحت نشدم ( نویسنده: جون عمت ا/ت: خفه شو بزار ببینم دارم چه زری میزنم) ☆ ممنون که منو میبخشی ♡ حالا کی میخوای بری؟ ☆ فردا بیا امروز رو خوش بگذرونیم ♡ باشه ☆ ساعت ۸ میام دنبالت ♡ باشه خدافظ ☆ خدافظ

از زبان ا/ت: ساعت ۷ بود حاضر شدم و آرایش کردم میخواستم خودم برم دنبالش تا سوپرایزش کنم ( چند دقیقه بعد) رسیدم کمپانی جیهوپ رو دیدم که داره با اعضا رقص میکنه آخی چه کیوته ( چند دقیقه بعد) رقص تموم شد و من یهو پریدم تو بغل جیهوپ

☆ سلام چاگیا ترسوندیم ♡ سلام عشقم گفتم سوپرایزت کنم ( ا/ت خانم با کل اعضا احوال پرسی کرد و حالا با جیهوپ رفتن تو ماشین که برن یکمی خوش بگذرونن دیگه خود ا/ت خانم به شما میگن بقیه داستانو) از زبان ا/ت: رفتیم کلی گشتیم و ساعت ۱۱ شب شد ♡ عشقم دیگه من و بزار خونه و خودت برو خوابگاه ☆ عه وا چرا؟ ♡ چون تو فردا صبح پرواز داری باید زود بخوابی ☆ باشه ( فردا یعنی روز رفتن جیهوپ) ♡ رفتم فرودگاه و جیهوپ رو راه انداختم خودم برگشتم خونه ( یک ماه بعد یعنی همون روزی که جیهوپ برمیگرده کره) از زبان ا/ت: رفتم فرودگاه دنبال جیهوپ هی گشتمش ولی پیداش نگردم یهو دیدم جیهوپ سوار ماشین اعضا شد و با ماشین از فرودگاه خارج شدن دنبالشون دویدم ولی بهشون نرسیدم دیگه نفسم نمیومد بالا یهو یه آقا رو دیدم که با آب اومد کنارم و گفت( علامت آقا_) _ حالتون خوبه بیاین آب بخورین ♡ ممنون از زبان جیهوپ: نامجون چمدون خودشو جا گذاشته بود برگشتیم به فرودگاه وقتی برگشتیم یهو اشک تو چشمم جم شد دیدم کنار ا/ت یه مرد وایستاده یعنی اون منو فراموش کرده دیگه دوسش ندارم خیانت کار عوضی از زبان ا/ت آب خوردم رفتم خوابگاه پسرا چون میدونستم اونجان ( در خوابگاه) رسیدم به خوابگاه در زدم شوگا باز کرد شوگا: سلام ا/ت جیهوپ تو اتاقش هست میتونی بری ببینیش ♡ممنون از زبان ا/ت: یهو باز کردم دیدم داره گریه میکنه ♡ چی شده عشقم ☆ به من دست نزن خیانت کار عوضی چطور تونستی ( باداد) ♡ چی داری میگی؟ ☆ خودتو به اون راه نزن خودت میدونی خیانت کردی( با داد) ( از صدای بلند جیهوپ پسرا اومدن اتاق) ☆ به این خیانت کار بگین بره بیرون جونگکوک: جیهوپ حالت خوبه خیانت چیه؟ ♡ باشه من میرم بیرون ( وقتی ا/ت از اتاق اومد بیرون حالش بد بود) نامجون: جیهوپ ببین جیهوپ ا/ت حالش بد شده ( از زبان جیهوپ: وقتی اونو نامجون گفت چشمم به ا/ت افتاد قرمز شده بود و هی داشت سرفه میکرد) ☆ حالت خوبه ا/ت نامجون زنگ بزن آمبولانس نامجون: باشه ♡ن... ه.... من ☆ حرف نزن هیس پس چرا این آنبولانس نمیاد نامجون: تو راه هست ( تو بیمارستان) ☆ چشماتو باز کردی ا/ت حالت خوبه ♡ آره خوبم ☆ میشه بپرسم اون کی بود تو فرودگاه ♡ من داشتم دنبالتون میومدم حالم خراب شد اون مرد اومد به من آب داد ☆ ببخشید چاگیا که بهت تهمت زدم ♡ اشکال نداره همه اشتباه میکنن


♥ و این تک پارتی هم به پایان رسید یادتون نره لایک کنید و کامنت بزارید و بگید باز از این تک پارتی ها بزارم یا نه و از کی باشه؟؟؟؟؟؟

بخدا دستم شکست اینقدر نوشتم لطفا حمایت کنید عشقای من تا تک پارتیه بعد بدرود ❤?

جی‌هوپسفر کاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید