ویرگول
ورودثبت نام
شادی
شادییکی که صفای دل همه براش مهم و عزیزه، دوست داره همه شادباشن
شادی
شادی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

مادری گناهکار

چشمانم را که می‌بندم، همان قدم‌های کوچکت را می‌بینم که به دنبال رد پای من می‌آمد... حالا گم شده‌ای و من نقشه‌ای که باید به تو می‌دادم، نکشیدم.

هر شکست تو، جای چکشی است که من بر میخ وجودت کوبیدم—یا شاید برعکس، جایی که می‌بایست تکیه‌گاه می‌بودم و نبودم.

گاهی در سکوت شب، فریاد می‌زنم از اینکه چرا دستانت را وقتی لرزیدند، محکم تر نگرفتم... چرا ترس‌هایم را بیشتر از شجاعت‌هایم به تو یاد دادم.

حالا بار هر اشتباهم را نه روی شانه‌های خودم، که بر پشتِ بی‌گناه تو می‌بینم—و این، گناهِ همیشهٔ من است.

۱
۰
شادی
شادی
یکی که صفای دل همه براش مهم و عزیزه، دوست داره همه شادباشن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید