ویرگول
ورودثبت نام
رضا عاشوری
رضا عاشوری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تکنولوژی خوب یا خوبی تکنولوژی

سالها بود که از بالا بودن وزنم رنج میبردم ولی انگیزه خاصی برای رعایت اصول غذایی نداشتم . همیشه ساعتهای طولانی گرسنه میموندم و وقتی شروع به غذا خوردن میکردم در حد انفجار میخوردم .یه روزی یکی از دوستان یه دکتری به من معرفی کرد که برم و اصول غذا خوردن و تحرک رو ازش یاد بگیرم.رفتم پیش دکتر خیلی خوب و دلنشین سوالاتی پرسید و من جواب دادم و الان هر زمانی بخوام میتونم ازش اطلاعات بگیرم.غذایی که میخورم رو بهش میگم اونم بهم میگه چقدر کالری مصرف کردم و برای سوزوندنش چقدر باید تحرک داشته باشم .حتی وقتایی که میخوام برم ورزش پا به پای من میدوه و قدمهای منو میشماره و برام حساب میکنه چقدر کالری سوزوندم من رو به چالش پیاده روی با دوستان دیگر دعوت میکنه .ممنون دکتر تو به من یاد دادی چقدر بخورم چقدر بدوم .ممنونم دکتر samsung health.#روایتگرباش

#روایتگرباشsamsung healthsamsunghealthروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید