ویرگول
ورودثبت نام
atcha
atcha
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

دیره ولی میخام. همینه که؟ هست


1-پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: باید. باید.
2- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: پیشی، عشق به خود
3- اگه یه رایحه بودم: بوی هات چاکلت توی روز بارونی و افسردگی
4- اگه یه شیء بودم: یه کتابِ کهنه با کلی کلمه که هزگز خونده نشد
5- اگه یه رنگ بودم: خاکستریِ آبی
6- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: نامرئی شدن، خوندن ذهن بقیه، سفر در زمان
7- اگه یه ژانر بودم: غمگین، جنایی، ترسناک، کمدی
8- اگه یه نوع قهوه بودم: نوشیدنی: هات چاکلت، قهوه: آیس موکا یا آیس امریکانو
9- اگه یه حس بودم: دلتنگی، افسردگی، گرسنگی، گرسنگی
10- اگه یه مکان بودم: یه کافه ی دور افتاده ی جنگلی همراه کتابخونه ی کوچولوی توش که در حینِ شلوغی سوت وکوره
11- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: گلِ عنکبوتیِ قرمز، شاید؟
12- از چی متنفرم: خودم، خودم، اورثینک، اینکه وحشتناک نیاز به فوران خشم دارم ولی نمیتونم، ضعف، تو دعوا به جای دفاع از خودم گریه میکنم. زندگی
13- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: حقیقتا تنها چیزی که هست اینه که نمیخوام برم جهنم
14- تو چه کاری امستعداد دارم: نویسندگی، نقاشی، یادگیری زبان های جدید، حفظیات
15- چی منو از دپرس بودن نجات میده: خوردن هله هوله،(بعدش چاق و سپس دپرس تر میشوم) انیمه و کیدراما، کیپاپ، یوتوب و...
16- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: شاید یک ماه؟
17- کاراکتر انیمه مورد علاقم: دازاییییی سامااااااا

18- چیزایی که دوسشون دارم: چهار شخص که حرف اول اسمشون یه حرف سه نقطه‌است، کتاب، موسیقی، پیشی، پیشییی، کیپاپ، کیپاپ، کیپااااپ،کیدراما، کیدراماا، انیمه، انیمههه، نقاشی، نقاشی، عروسک نرمالووو، لباس بافت، بستنی، معلم مطالعاتم، کره ی جنوبی، افرادِ زیبا، پینترست، نجوم

....

همینه که هست

انیمهنقاشیهات چاکلتقهوه
atcha is fine, thanks
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید