ویرگول
ورودثبت نام
atcha
atcha
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

متاسفم بیانکا!

عکس ها حذف شدن.

قفل موبایلش را باز میکند،عکسی خون‌آلود از دختری 18 ساله را با مضمونِ«متاسفم بیانکا» پست میکند و اینطور مینویسد:

متاسفم بیانکا!

خب، عوضیا! الآن باید دنبال یه دختر جدید باشید تا آویزونش باشید!

من اونو کشتم،

شما باختید، خب، اون منو مجبور کرد اینکارو بکنم،

مگه نه الکس؟ شما بودید که همو تو کنسرت بوسیدین.

پس، اینو تقصیر من نندازید.

الان به پلیس زنگ میزنم و بلافاصله، ماموریتِ قتلْ‌خودکشیم رو کامل میکنم!

خداحافظ لعنتیا!

تکرار میکنم، بیانکا معذرت میخوام.

.

.

.

دقایقی بعد پلیس، با توجه به موقعیت مکانیِ تلفنی که به او شد، براندون کلارکِ 21 ساله را در حال کشتنِ خود با یک اسلحه، پیدا و دستگیر میکنند.

حکمِ براندون کلارک در دادگاه با گفتنِ«اون من را مجبور که کشتنش کرد» و سپس معذرت خواهی از مقتول، اجرا شد.

با این وجود، کاملا مشخص بود که تمامِ این قتل برنامه ریزی بود اما کلارک، به قتلِ درجه دوم، یعنی قتلِ عمدِ بدون برنامه ریزی، محکوم شد.

عکس ها حذف شدن.
بیانکا ژان:
بیانکا ژان:


بیانکا دیوینزبیانکامتاسفم بیانکاقتل عمد
atcha is fine, thanks
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید