ویرگول
ورودثبت نام
atcha
atcha
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

HAPPY DEATH DAY!

امیدوارم بودم، حداقل امروز یاد این اهنگ نیوفتم و گوشش ندم، ولی من یه احمقم.

راستی دارم براتون یه پست خیلییی طولانی مینویسممم. شاید نزدیک 2000 کلمه یا بیشتر؟ طولانی نیست ولی برای منی که همههه ی نوشته هام توی یه دقیقه خونده میشن، زیاده.

خب. از بحث دور نشیم. اره، امروز تولدمه. و،... سالگرد سربازی رفتن برادر ارشدم.(نکنه فک کردین داداش دارم؟ کاش یه بزرگترشو داشتم. ولی من تک فرزندم)

میدونم هیچ کدومتون یادتون نبوده و براتون مهم نبوده با اینکه چندبار قبلا گفتم ولی اشکال نداره.

حتی کسایی که انتطار داشتمم یادشون نبوده پس...

خب، به هرحال. امیدوار بودم امروز روز مرگم باشه نه سالگرد تولدم ولی خب...

اهنگ happy death day رو شنیدید؟ حتما گوشش کنین با معنی.

خب. شاید به این مناسبت براتون ریل فیس بزارم؟ گذاشتم قبلا ولی چون شما براتون مهم نبوده یادتون نیست پس میتونم بگم که کشف چهره میکنم!

تو اکانت قبلیم(اگه هنوز فالو دارینش انفالو کنین و این اکانتو فالو کنین) یه بیو گذاشتم ولی خب، بلاخره بیو ادم عوض میشه. براتون بیوعم میزارم.

میخوام یکار احمقانه کنم. یکی از مکالمه هایی که هرروز با خودم دارم به شکل مناظره براتون بنویسم.

-رک میگم. حالت خوبه؟

+من؟ هاه، عااالیم!

-دو دقیقه مثل انسان صحبت کن.

+نه، یه مرده ی متحرکم.

-فک میکنی دلیلش چیه؟

+مدرسه، یه سری ادما، مدرسه، مدرسه، درسا، استرس، مدرسه، امتحانا.

-کاری برای خوب شدن حالت میکنی؟

+خب، دارم سعی میکنم گیتار یاد بگیرم. ولی رک بگم، نه هیچکار نمیکنم. حتی به بدتر شدنش هم کمک میکنم!

-از خودت بدت میاد؟

+حالم بهم میخوره

-قراره خوب شی؟

+اگه به فروختن روحم به سیستم مدرسه ادامه بدم، نه

-ادامه میدی؟

+احتمالا نه

-پس یعنی خوب میشی؟

+احتمالا

-براش تلاش میکنی؟

+نمیدونم...

خب من عالیم و خوشحال از امروز، متنفرم خدافظظظظ


death dayhappy death
atcha is fine, thanks
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید