ویرگول
ورودثبت نام
مرتضی سمیعی
مرتضی سمیعی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بانک رسالت. عوام فریب بزرگ

سلام خدمت خوانندگان.

هفته گذشته مطلبی در ویرگول منتشر کردم.‌ پیرامون بانک رسالت و پروسه وام گرفتن. با لشکر سایبری از کارمندان بانک رسالت در کامنت های پست منتشر شده رو به رو شدم. که هر کدام تاکید بر مجازی و آنلاین بودن پروسه می‌کردند. بله فرایند کاملا آنلاین می باشد. ولی برای اینکه شما ترغیب بشوید به افزایش سپرده نقدی. دقیقا مانند شرکت های پانزی ظاهر مرتب و منظم و منسجم. با یک برنامه ریزی هدفمند پول شما بلوکه می شود.هیچ سودی به پول شما تعلق نمی گیرد که وام قرض الحسنه بگیرید.‌ولی عملا در مرحله اعتبار سنجی تمام آرزوها نقش بر آب می شود. و آن موقع متوجه می شوید چه کلاه بزرگی بر سرتان رفته است.

با تاکید فراوان خدمت هر خواننده ای که این مطلب را مطالعه می کند عرض میکنم. در شرایط تورمی کشور بلوکه کردن سپرده نقدی جهت دریافت وام اشتباه بزرگی هست. و انجام این امر توسط بانک رسالت اشتباهی بزرگتر.زیرا نه تنها وام مورد نظر را دریافت نمی کنید. بلکه سودی هم به پول شما تعلق نمی گیرد‌

دوستان تجربه شخصی من این بود که وام مورد نظر شما را با هر نوع میله و ترفندی نمی دهند. فقط پول شما مسدود می شود. در شرایط تورمی ارزش آن کم‌می شود و یک امتیاز صوری به شما تعلق می گیرد.

تلاش فراوانی برای ارتباط تلفنی با روابط عمومی و طرح شکایات داشتم‌ که میسر نگردید.

آماده دریافت پیام از جانب بانک رسالت در آی دی تلگرام زیر هستم.

@Amirdigha

@Amirdigha

@Amirdigha

@Amirdigha

کلاهبرداری بانک رسالتواموام بانک رسالتبانک رسالتمرآت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید