ویرگول
ورودثبت نام
ویام رستمی
ویام رستمی
خواندن ۲ دقیقه·۵ ماه پیش

وقتی نمیدونی با زندگیت چیکار کنی...

احتمالا تو هم مثل من نمیدونی با زندگیت چیکار کنی. حس میکنی که انگار داری وقت رو هدر میدی و هیچ کار خاصی نمیکنی. دلت میخواد که یه چیزی رو پیدا کنی و سخت براش تلاش کنی. از بیکار بودن خسته شدی. کلی فکر و ایده تو ذهنت هست ولی نمیدونی از کجا شروع کنی. شاید هم از این شاخه به اون شاخه می‌پری.

ولی امروز قراره از گمراهی در بیای! منم یه روزی جای تو بودم ولی الان راز موفقیت و سعادت رو پیدا کردم و می‌خوام این راز رو با تو به اشتراک بزارم! فقط کافیه به وبسایتم مراجعه کنی و دوره 15 میلیون تومنی من رو بخری و بهت قول میدم همه مشکلات زندگیت حل میشن و تا ابد خوشحال خواهی بود!

قیمت دوره: 1585830824184 تومان
قیمت دوره: 1585830824184 تومان

نخیر! از این خبرها نیست. اگه میدونستم که راز موفقیت چیه، الان اینجا نبودم! اصلا میدونی چرا الان دارم این پست رو می‌نویسم؟ چون نمیدونم با زندگیم چه کار کنم. در واقع تصمیم گرفتم کارهای مختلف رو امتحان کنم تا یه روزی بفهمم شغل مورد علاقه‌ام چیه.

از تو هم میخوام این کار رو انجام بدی. اگه نمیدونی با زندگیت چیکار کنی، شروع کن به انجام دادن هر کاری که به ذهنت میرسه. اگه به نوشتن علاقه داری، شروع کن به نوشتن پست و مطلب. هرچیزی که علاقه داری و به نظرت جالب میاد رو شناسایی کن و شروع کن انجام دادنش.

آره میدونم. گفتنش خیلی ساده هست ولی انجام دادنش یه چیز دیگه‌ست اصلا! همیشه اولین قدم، سخت‌ترین قسمت ماجراست. به نظرم بهترین کاری که میتونی انجام بدی اینه که کار مورد علاقه‌ات رو دنبال کن. چرا؟ چون احتمالا اون کار برات آسون‌تره یا حداقل انگیزه بیشتری برای انجام دادنش داری.

بعد از یه مدت که چند تا کار مختلف رو امتحان کردی، دید بهتری نسبت به این موضوعی خواهی داشت و تصمیم‌گیری برات آسون‌تر میشه. ولی توقع نداشته باش که با کاری انجام ندادن این مسیر برات شفاف‌تر بشه. البته لازم نیست کار بزرگ و عجیبی انجام بدی. از چیزهای کوچیک و ساده شروع کن.


این پست رو احتمالا فقط پنج نفر میخونن. اگه جزو معدود کسانی هستی که این رو داری میخونی، می‌خوام ازت یه تشکر جانانه کنم.

هدفعلاقهمسیر شغلیموفقیتتوسعه فردی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید