ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی وثوق
مصطفی وثوق
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

با سگ‌ها چه کنیم؟

استوری من درباره کشتن سگ‌ ظاهراً باعث سوءتفاهم دوستان و همراهان شده
اول باید بگم که من واقعا بغضی نسبت به سگ ندارم و اگر شرایطم مهیا بود و باغ بزرگی داشتم حتما از سگ برای محافظت اون استفاده می کردم
و اما بعد ما جمعه عصر #حسنا_خانوم_وثوق رو بردیم پارک محل تا بازی کنن. فردی هم با سگ‌ش بدون قلاده آمده بود که ناگهان یک‌هو به سمت حسنا حمله کرد و اگر سریع جلوش رو نگرفته بودم شاید اتفاق بدی می افتاد.
جالب اینجاست که صاحب سگ نه تنها شرمنده نبود که حتی به اعتراض های من معترض بود و رفتار طلبکارانه نشون میداد.
ظاهراً ورود سگ به پارک ممنوع هست ولی چه کسی باید جلوی اون رو بگیره ؟ ظاهراً انتظامات پارک که بارها دیدم اصلا توان برخورد با این جماعت طلبکار را ندارد.
مرحله بعدی نیروی انتظامی هست که باید با سگ‌گردانی برخورد کنه ولی اگه شما این برخورد رو دیدید ما هم دیدیم.
برسیم به راه حل من ، همه گفتن سگ چه گناهی داره ولی من می پرسم فرزندان ما چه گناهی دارن که آسایش اونا توسط عده‌ای جاهل سلب شده؟ مگر دفعات قبلی که گاز گرفتن سگ رسانه‌ای شد چه اتفاقی افتاد؟
در واقع از نظر من سگ بدون قلاده و پوزبند حکم سگ ولگرد رو داره که باید معدوم بشه
شاید این اتفاق کمی سنگدلانه باشه اما شاید چاره برخورد با جماعت طلبکار سگ‌باز و سگ‌گردان باشه

سگسگ‌گردانیسگ‌بازیسگ‌وحشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید