ویرگول
ورودثبت نام
نیما راشدی
نیما راشدی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

5 کتاب روانشناسی که یاید بخوانید !

 5 کتاب روانشناسی که باید بخوانید !
5 کتاب روانشناسی که باید بخوانید !

1 : کتاب اثر مرکب

نویسنده : دارن هاردی

راه های مناسبی که موجب پیشرفت شما می شود


2 : 250 راه برای نه گفتن

نویسنده : دکتر سوزان نیومن

این کتاب موجب می شود که در مواقع ضروری و مهم بتوانید نه بگویید


3 : بذرت را کجا می کاری ؟

نویسنده : جان گوردون

پیدا کردن جواب سوال چگونه هم در زندگی شغلی و هم در زندگی شخصی به معنای واقعی هدفمند ، موفق و شادمان باشیم .


4 : دیوانگان ثروت ساز

نویسنده : دارن هاردی

با خواندن این کتاب یاد می گیرید که چگونه نترسیم و سوار قطار وحشت کار آفرینی شویم .


5 : غلبه بر ترس و اضطراب

نویسنده : دکتر پیمان آزاد

غلبه بر ترس ها و استرس های همیشگی

این کتاب ها که بهتون معرفی کردم خودم مطالعه کردمشون .


سلام ، من نیما راشدی هستم من مسلط به امور کامپیوتر هستم و درحال یادگیری زبان فرانسه و انگلیسی به صورت خودخوان هستم و از بچگی عاشق علوم و پزشکی و روانشناسی بودم ، از همان دوران اختراع طراحی می کردم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید