ویرگول
ورودثبت نام
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
𝚣𝚎𝚒𝚗𝚊𝚋
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

از امتحانات بدم میاد.

چند وقتی میشه امتحانا شروع شدن.
تاحالا امتحان های تاریخ و زیست و ریاضی و ادبیات رو دادم و خداروشکر خوب بودن طوری که حس میکردم دارم بالاشون میارم.
این چند وقت برای امتحانای ناچیز یه هفته فرجه و برای امتحانای تخصصی دو یا یک روز فرجه داده بودن و همه معترض بودیم اما کیه که گوش کنه؟
هر سوالی هم که میپرسیدیم معلما شاکی میشدن البته به جز ریاضی و زیست
خدای من... من عاشق دبیر زیستمونم یه خانم قد بلند طوری که من با قد ۱۶۷ روی بازوشم، و خیلیییییییییی جدی...
لعنتی به قول خودمون خیلی کراشههههه
یعنی همیشه زیست بیستم به خاطر خانوممون اینقدر جذابه.
فرجه ریاضیمون کم بود و فصل تابع و هندسه خیلی روی مخمون بود طوری که گروه رو پر کرده بودیم از حرفای چرت و خانوم آخرش اومد گفت دخترای خوب هرچی خوندید بسه خودمم بهتون میرسونم😂😂


فارسی هم فرجش خیلی زیاد بود طوری که اینقد خونده بودمش داشتم بالاش میاوردم و عصبی شده بودم و به تبعیت از بقیه، توی گروه دینی که همیار هستم یه متن دراز نوشتم برای امتحانات اما برای فارسی ولی دبیر فارسیمون گروه رو بسته تا چنین مواقعی اذیت نشه...


خلاصه که خیلی ما دانش آموزای بیچاره اذیتیم.

به امید اون روزی که فارغ از هرگونه امتحان بخوبیم تا لنگ ظهر...







امتحاناتزیستمدرسهدرسدانش آموز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید