ویرگول
ورودثبت نام
LeoxDev
LeoxDev
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

اشتباه بزرگ ایرانی ها (اندروید جاوا ، جاوا)

امروز قراره درباره ی اشتباهی که ایرانی ها انجام میدن صحبت کنم
جاوا واسه ساختن اپ به کار نمیره در واقع اون
برنامه نویسی اندروید با زبان جاواست
که تقریبا دستور های جدیدی داره
شما میتوانید با یاد گرفتن java jvm به مسیر جاوا اندروید بروید
+جاوا jvm چیست؟
-درواقع jvm ماشین مجازی هست که در هر زبانی استفاده میشود و کلمه jvm تنها مال جاوا نیست
شما برای شروع هر زبان برنامه نویسی نیاز به یاد گیری jvm دارید
اگر بخوام برای شما واضح تر کنم jvm همون پایتونی هست که خروجی متنی میگیره و قرار نیست به ما اپ برگردونه
غیر از اندروید جاوا شما می‌توانید
javaFX
رو هم کار کنید دقیق چیزی که من هم دارم کار میکنم جاوا اف اکس در واقع برای ساخت برنامه ها کتابخونه های ویندوزی یا همون جاوا خودمون استفاده میشود
پس در نتیجه از من درخواست ساخت اپلیکیشن نکنید و نخواید که اندروید درس بدم چون تباید تنبلی کرد و jvm را یاد گرفت تا به اندروید و اف اکس پی برد

برنامه نویسیاندروید جاواجاواماشین مجازی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید