ویرگول
ورودثبت نام
* MΛŦĪИ *
* MΛŦĪИ *
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کجایی دوست من؟

کجایی؟

کجایی؟

واقعا کجایی؟

چرا دیگه نمیای واتساپ

ما که از بچگی با هم بودیم

از دوران مهد کودک

یادته کلی ماشین اسباب بازی داشتی؟ من همیشه اونارو میخواستم

اصن غمی نداشتیم.داشتیم؟

بزرگتر شدیم

یادته؟

با هم دوچرخه سواری میکردیم.تا کجا؟ تا ابد. تا جایی که نفسمون بند میومد

یادته چقد با هم هله هوله میخوردیم؟ خدایی چه حالی میداد

فکر میکردیم تا ابد با همیم اما....

حالا کجایی؟

همه اونا یادت رفت؟

راستی یادته توپ من رو انداختی خونه همسایه؟ چقد دعوات کردم سر اون اتفاق

ولی خب زود آشتی کردیم دوباره

من دلم خیلی واست تنگ شده

اگه ناراحتت کردم ببخشید

تو فقط برگرد....

ببخشید اگه خیلی خوب نبود

من خیلی تو این سبک نوشتن مهارت ندارم

لطفا نپرسید خطابم با کی بود کسی که باید بدونه میدونه

پ ن: از چهارشنبه هفته بعد منتظر پستای رگباریییی من باوشین!



دوست منبرگردمن الان حالم خوبه هادر واقع عالیمچون بعد سه سال داره تایپینگ میکنه
《!Follow your dream 》♡
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید