ویرگول
ورودثبت نام
Draco Malfoy
Draco Malfoy
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

فرهنگ کتاب خریدن

ای کاش ملت به جای اینکه برای ظاهر خود وقت بگذارند، کمی روی درک و شعور خود کار کنند.
امروز رفته بودم نمایشگاه کتاب تا چند تا کتاب بخرم.دونفر در کنارم،یکی کتاب را با دست نگه داشته بود و صفحه ی کتاب را باز کرده بود «انگار» که دارد کتاب میخواند. دیگری نیز برای استوری اینستاگرامش عکس می‌گرفت،و من هم به حماقت ملت فکر میکردم.
چرا همچین افرادی را به کتاب فروشی راه میدهند؟افرادی که تنها هدفشان برای خرید کتاب گرفتن یک استوری با آنهاست که ظاهر خود را تغییر بدهند.
کسانی که زندگیشان را در اینستا به اشتراک می‌گذارند و معتاد فضای مجازی شده اند چرا باید کتاب بخوانند؟مگر کلی سرگرمی دیگر ندارند که بیش از این آبروی کتاب ها را نبرند؟
کاش حداقل بعد از خریدن کتاب،آن ها را بخوانند تا حداقل با واژه ی کتاب خوان و کتاب آشنا شوند.شاید بیشتر به کتاب احترام بگذارند.
چرا اصلا همچین چیزی را باید به اشتراک گذاشت؟من در کتاب فروشی هستم و در حال خرید کتابم و قرار است فقط پول خرج کنم؟جالب این است که بعضی ها این محتوا ها را لایک می کنند و نظرات مثبت میدهند.
تا به حال دیده اید پولدار ها فریاد بزنند من پولدارم؟ دیده اید احمق ها فریاد بزنند من احمقم؟
ملت همینجوری هستند،منتهی وضعیتشان کمی وخیم تر است،احتمالا نیاز به چند روز بستری در تیمارستان دارند.
"برای تغییر در جامعه و آینده ای بهتر همراه با فرهنگ سازی"


کتابفرهنگ سازی
Always ?After All This Time
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید