ویرگول
ورودثبت نام
نرگس
نرگس
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

بچه پولدار (مطلب طنز ??)

شما مورد تسخیر چند تا روح قرار گرفتید
هر چه سریع تر جیغ بکشید و فرار کنید
تا 10 برعکس بشمرید بعد برید یه جا مخفی بشید، بعد با بالشت بکوبونید تو سر قاتل
جرش بدید حسابی، هنوز باید ادب بشه
دوباره صدای در اومد، اینبار کیه؟
بدبخت شدیم رفت، خونه حسابی به هم ریخته، الان که کتکمون بزنن

بچه پولدار : این دیگه چی بود؟ بازم یه خواب عجیب دیگه، از جام بلند شدم و دیدم همه چیز مثل قبلشه و حتما تاثیر بازی های ویدیویی بوده

چند ساعت بعد در حال گیم زدن...

بچه پولدار : این چی بود، صدای در اومد، اما در که بسته است، بیخیال، خبری نیست، این دیگه صدای چیه؟! ??

برم ببینم صدای چیه، در که قفل بود! پس چرا کلید سر جاش نیست؟! ?

اما در که هنوز بسته است!

* سه دو یک... شترق!

بچه پولدار : اینجا کجاست؟ من که تو خونه بودم چرا اینجام؟ کار یه دزده؟! ?

کمک! منو دزدیدن!!

دزد : خفه شو لامصب، به زور تا اینجا آوردمت

بچه پولدار : تو کی هستی؟! چرا منو اینجا آوردی؟ می خوای منو بکشی؟!

دزد : توی بدبخت اصلا پول نبود تو خونه ات، دزدیدم حداقل گروگان بگیریمت از دوستات پول بگیریم

بچه پولدار : یعنی نمی خوای منو بکشی؟

دزد : من که قاتل نیستم

بچه پولدار : کمک! یکی منو نجات بده!

دزد : یه بار دیگه جیغ و داد کنی می کشمت!

بچه پولدار : تو که همین حالا گفتی منو نمی کشی

دزد : حوصله تو رو دیگه ندارم

* دزد از تک تک رفیق های شخصیت داستان پول خواست، اما هیچ کدوم واسشون مهم هم نبود، خلاصه، می دونید که دیگه چی میگم


دزد : آخه چرا یه رفیق درست حسابی نداری، حتی یه نفر هم پیداش نشد پول بده

بچه پولدار ‌‌: اونا هیچ کدوم واقعا منو دوست ندارن، فقط چون که بچه پول دارم اومدن سمت من

دزد : تو که یه قرون هم تو کیفت نداری

بچه پولدار : فکر کردی واقعا بهت میگم کجا گذاشتم؟

دزد : اگه پولداری پس چرا از اول بهم نگفتی که خودتو خلاص کنی؟

بچه پولدار : چون پولامو برای یه کار مهم می خوام

دزد : چه کاری هست که اینقدر واست مهمه؟

بچه پولدار : یکی از دوستام به خاطر من صدمه دیده و دارم واسش پول جمع می کنم

دزد : فکر می کردم همه پولدار ها بی احساس هستن

دزد : اما مگه پولدار نیستی؟

بچه پولدار : من از اول هم پولدار نبودم، همه پول رو خودم بدست آوردم

دزد : بیخیالت شدم، می تونی بری خونه

بچه پولدار : گولت زدم بای بای!

دزد : لعنتی ، خودم می کشمت!

بچه پولدار : عمرا اگه پیدام کنی

صبح روز بعد...

بچه پولدار : امروز دیگه اتفاق بدی نمی افته

صدای چی بود؟!

باید برم مخفی بشم!

دزد : آهای تو! هر جا که باشی پیدات می کنم!

بچه پولدار : وای، حالا چیکار کنم؟

دزد : پیدات کردم، فکرشم نمی کردم اینقدر احمق باشی که برگردی خونه

بچه پولدار : تو رو خدا ولم کنم، هر چی بخوای بهت میدم!

دزد : بهت گفته بودم که می کشمت!

بچه پولدار : نه! منو نکش! هر کاری بگی می کنم!

دزد : فکر کردی گول تو احمق رو می خورم؟!

منو نکش!

دزد : حالا حالا ها باهات کار دارم، تازه داره بهم خوش می گذره!

بچه پولدار : منو نمی کشی؟

دزد : اگه بکشمت که دیگه بهم خوش نمی گذره!

بچه پولدار : می خوای چیکار کنی؟

دزد : می خوام اذیتت کنم! کاری می کنم که از کار دیروزت پشیمون بشی! حالا بی سرو صدا با من بیا


کمی بعد...

دزد : هر چی پول داری بده

بچه پولدار : اینجا چه خبره؟ نمی دونستم این همه آدم ناراحت وجود داره

دزد : پولدار هایی مثل تو درک نمی کنن

بچه پولدار : ببخشید بخاطر دیروز

دزد : اگه قول بدی که آدم خوبی باشی می ذارم بری

بچه پولدار : واقعا می ذاری برم؟

دزد : نذار پشیمون بشم

بچه پولدار : یعنی دیگه نمی خوای منو گروگان بگیری؟

دزد : زود باش برو دیگه

بچه پولدار : الفرار!

دزد : عجب احمقیه

روز بعد...

بچه پولدار : چه روز قشنگی! بالاخره راحت شدم

دزد : هنوز از دست من راحت نشدی!

بچه پولدار : الفرار!

دزد : یه لحظه ساکت باش و جیغ و داد نکن!

چیزی شده؟

دزد : فکر می کردم آدم خیلی بدی باشی، اما اشتباه می کردم

بچه پولدار : واقعا؟

دزد : می خوام از حالا دوست هم باشیم

بچه پولدار : تو مشکلت چیه؟ چرا می خوای دوست کسی من باشی؟

دزد : فکر می کنم اگه یه دوست واقعی داشته باشی آدم بهتری بشی

بچه پولدار : قبول می کنم اما از پول خبری نیست

دزد : می کشمت!

بچه پولدار : شوخی کردم، هر چقدر بخوای میدم


به پایان داستان رسیدیم، نظر، پیشنهاد، انتقاد و هر چیز دیگه ای دارید توی کامنت ها بنویسید




بچه پولدارمطلب طنز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید